Dag 14 Crystal River

Verenigde Staten, Crystal River

Vanmorgen werden we wakker met wat problemen. Cha had nauwelijks geslapen en kon amper praten van de keelpijn en pijn in haar oren. Ze moest er gewoon van huilen en wilde naar een dokter. Om het makkelijk te houden kwam Loucka met de boodschap dat er bloed uit zijn oor kwam. Hij was al een tijdje aan het tobben met zijn oren en met name de linkerkant. Kortom ik kon een duo afspraak gaan regelen.
De dame bij de receptie zei dat een stukje terug er aan de linkerkant een inloopkliniek was en dat we daar het snelst geholpen zouden worden.

Eerst gingen we ontbijten. Dat was stiekem wel leuk er was een pannenkoek machine en 2 wafelmachines. Die moesten geprobeerd worden natuurlijk. Ik nam yoghurt met crunch en Cha had nergens zin in slikken deed vreselijk zeer.

Na het ontbijt ging ik met de "ziekenboeg" naar de kliniek. Ik moest ze per persoon inschrijven en een afspraak plannen op een soort IPad voor een loket. Natuurlijk waren er geen connecties met de zorgverzekeraar dus of we vooraf wilde betalen. Alvast $90 pp per consult en welke apotheek we wilden gebruiken. Gelukkig en ik heb het vermoeden niet toevallig zat er een naast de kliniek. Dus qua gemak en snelheid (Indy was alleen op de kamer) deze gekozen.
We hoefden niet heel lang te wachten en we waren aan de beurt. Wij met z'n drieën naar binnen. Eerst naar zo'n co die van alles vroeg en wilde weten welke medicijnen er al gebruikt werden door de "ziekenboeg". Nou in Cha haar geval hebben wij denk ik meer dan de apotheek naast de kliniek maar het was goed dat ik alle documenten in een app had staan en alles duidelijk kon overleggen.

Hierna werden we naar een ander kamertje gebracht waar een dokter binnen kwam. Hij had het al snel door Cha een heftige keel ontsteking en koorts en Loucka een stevige oorontsteking en ook koorts.
Ze kregen beide een zware antibiotica kuur zodat ze snel weer van hun vakantie konden genieten en Loucka nog extra oordruppels. ( een klein flesje $70.-!!).

Maar goed maakt niet uit als ze er maat snel bovenop zijn.

Toen we weer bij het hotel kwamen zijn ze beide op bed gaan liggen met de eerste pillen en druppels erin. Het beste met pijn is slapen dan heb je er geen last van.

Ik ben met Indy naar het zwembad gegaan en heb samen met haar wat geluncht bij het tentje verderop. Echt heel gezellig samen maar toch jammer van de andere twee.
Later op de middag werd het donker en ging het even onweren. Ik ben even opzoek gegaan naar een supermarkt want Cha gaat vanavond niet mee eten en Loucka weet ik nog niet. Dus wat yoghurt en fruit gehaald en wat drinken voor op de kamer. Ik was bij "Save a Lot" een soort Aldi maar dan wel met A-merken maar grotere verpakkingen helemaal prima.

Toen ik weer terug kwam was de temperatuur op de kamer niet te harden Cha had de airco uitgezet dus ik ben weer naar de bar hiernaast gegaan en zit lekker te schrijven met een drankje. Indy komt zo ook weer dus we zien wel wat de avond nog bengt.

Belangrijkste is dat de "Ziekenboeg" morgen weer wat opgeknapt is. We zitten hier nog twee nachten en we hoeven niets maar we kunnen wat gaan doen als we willen. Dus lekker relaxed!

Morgen hoop ik betere berichten.

Kus "TheBig4!"

Hej lieve allemaal, wat balen. Hoop dat de pillen hun werk gaan doen. Dan morgen weer blije snoetjes. Voor nu rustig aan lekker chillen. Beterschap aan Charis en Loucka. Dikke kus voor allemaal๐Ÿ’‹๐Ÿ’‹๐Ÿ’‹๐Ÿ’‹

Corine 2017-08-09 23:11:19

Lieve allemaal,ik wens jullie heel veel beterschap.Jullie zijn altijd in mijn gedachten.Heel veel liefs dikke kus,Oma xxx

Nettie allebes 2017-08-10 12:46:35

Getver, heftig allemaal, ik hoop dat dit het dieptepunt was, ziet er goed uit die wafel!!

Take 2017-08-10 13:34:02

Heeeee lieverdjes, heeeel veeeel beterschap en hopelijk zijn jullie weer snel opgeknapt! ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜