Dag 6. Bali, Seminyak.

Indonesië, Bali

Dit was onze laatste dag in Seminyak!
We hebben even kunnen wennen aan de Aziatische chaos en we zijn inmiddels bijgekomen van de reis. En al wel het eea gezien en gedaan!

Vanmorgen waren we wat later dan de rest van de week bij het ontbijt. Vandaag doen we lekker rustig aan.
We ontbijten heerlijk met vers fruit pannenkoekjes een sappie etc.

Tijdens het ontbijt bedachten we dat we even met elkaar buiten de straat op zouden gaan en de andere kant op wandelen waar ook allemaal winkeltjes, kraampjes en restaurants zijn.

Maar dit keer hadden we een missie! Zowel Indy als Loucka wilde van die Adidas badslippers. Het is helemaal hip momenteel. Dus met een doel krijg je Loucka zelfs mee langs de winkels.
We waren nog geen 10 minuten onderweg en ja hoor “Badslippers”. Helemaal voor elkaar. We liepen nog wat door, maar het was zo warm dat we al snel weer om zijn gekeerd.

We hebben wat gedronken en bij het zwembad zat alles vol. Dus toen zijn we heerlijk op ons eigen steigertje/plaatsje aan het water gaan zitten/liggen en daar wat gezwommen en een spelletje gedaan. Echt gezellig zo’n plekje.
Na een paar uurtjes kregen we toch wel trek en zijn we weer heerlijk naar de Warung (lokale eettent) gegaan waar we eerder waren. Aardige mensen en heerlijk eten tegen belachelijk lage prijzen. We hebben met z’n vieren gegeten en gedronken en sommige 2 gerechten voor €18.-!

Na de lunch weer terug naar het resort en toen was er een bedje vrij bij het zwembad. Cha is lekker bij het zwembad gaan liggen, Indy lekker 2 deuren verderop en Loucka en ik hebben bij ons met de voetjes in het water zitten yatzeeen.

De rest van de middag eigenlijk lekker chillen en rond 18:00 hadden we met z’n 4 tjes heerlijk een voetmassage van een uur! Heerlijk op een rijtje en genieten maar.
Na een half uur kwam er een beschonken Australische dame binnen die half schreeuwend alles vroeg, vertelde mededeelde etc. Heel irritant en ze ging ook nog ff bellen. Wat een wijf vreselijk aanwezig zeer luid en werd door de halve tent uitgelachen maar goed. Ze had wel een fijn stemgeluid beetje die van “The Nanny” vreselijk!

Na een uurtje stonden we weer helemaal soepeltjes buiten.

We zijn wat gaan eten en was wat minder, maar kan gebeuren.
Nu naar het resort inpakken en schrijven. Dan weer voorlezen bij de kids en tukken.
Morgen worden we om 11:00 opgehaald en vertrekken we naar Lovina!

Het is 3 uur rijden, dus ik denk dat we wel het eea gaan zien.

Morgen weer meer.

Dikke kus, TheBig4!

Je had dat wijf moeten uitvoeteren. Have fun😎😎

Guus 2018-07-27 16:22:28

je ziet jullie gewoon genieten .Heel fijn.

Nettie allebes 2018-07-27 16:39:10

Je ziet jullie gewoon genieten.Heel fijn.

Nettie allebes 2018-07-27 16:42:53

Loucka !!!! Welkom bij de Adidas badslipper gang😜

Roos 2018-07-27 19:49:24

Top pie allemaal en veel plezier in lovina. Ben benieuwd of je dingen herkend Charissa. Geniet 🤓🐋🐋. Waar was ook alweer die weg en strandjut met al die hele grote spinnen 🕷🕷🕷

Moeders 2018-07-27 21:39:21

Wederom mooi verslag...leuk om te lezen en die fotos te zien! Enjoy jullie!