Dag 21 Naar Stellenbosch en wijntjes drinken en slapen op Wijnhuis Knorhoek.

Zuid-Afrika, Stellenbosch

Gisteren hebben we weer een wissel gemaakt. Loucka ging met Cha op een kamer en ik met Indy. Ook wel eens gezellig quality time met de kids.

Vanmorgen eerst lekker ontbeten en daarna ben ik met Indy nieuwe sneakers gaan kopen. Ze waren immers zo ontzettend cool! Maar prima. Ook moesten we op jacht naar dobbelstenen want de kids hadden er 1 kwijt gemaakt. En we doen iedere avond na het schriftje voorlezen een potje Yatzee. Uiteindelijk heeft een hele vriendelijke meneer van een winkel in Montagu een andere winkel gebeld en die had "Dobbelsteentjes".

Hierna gingen we opweg naar Stellenbosch en verblijven we bij Knorhoek Wine Farm. Het is echt tegek. We gaan eerst lunchen hier ze hebben een restaurant wat alleen open is voor lunch. Ik neem springbok, Cha pasta en de kids steak. Het is werkelijk geweldig qua niveau. Hierna gaat Cha even een uurtje liggen de heeft echt heel veel pijn, echt heel vervelend de tranen staan in haar ogen. Wel heel jammer want we hebben vanmorgen een tweede pleister bijgeplakt omdat de al met heel veel pijn opstond.

Nadat ze een uurtje had gelegen zijn we toch samen naar de "Wijnproeverij" gegaan (ik kon zien dat ze het voor mij deed, maar ze vond het proeven wel leuk!), we moesten 5 wijnen aanvinken die we wilde proeven. De kids gingen even zwemmen.

We hadden een Rose Vonkelwijn (minder), een Chenin Blanc (fris en wat zuur), een Sauvignon Blanc (heerlijk 3 flessen gekocht), een Pantere (Flagship range) Chenin Blanc ( wat zwaarder ) en als laatste een Pantere Bordeaux Blend (heerlijke rode wijn).

Uiteindelijk zit ik nu met een glas van de lekkere Sauvignon Blanc buiten dit te schrijven, en heb ik Cha op bed gelegd met een morfine drankje. Het gaat vandaag echt niet heel lekker! Hopen dat het morgen weer beter gaat het ging zo lekker tot nu toe.

Tot morgen dikke kus "TheBig4!".

Heel veel sterkte voor Cha!!! Xx

Sandra 2016-08-17 17:03:37

Wat balen zeg dat Charissa zo'n pijn heeft! Hopelijk gaan de extra pleister en het drankje goed hun werk doen! En wat ben ik trots op m'n grote broer! Je schrijft hartstikke leuk, zit iedere avond weer te wachten op een nieuw verslag van je! En dan wetende dat je ook zo goed voor je vrouwtje en je kids zorgt! Je bent een kanjer!😘 Geniet nog maar lekker met z'n allen de komende dagen! 😘 Je sissy

Rachel Mol-Holtman 2016-08-17 17:17:40

❤️

Ma Oma Netty 2016-08-17 17:23:05

Wat vervelend van Charissa. Zit het in de rug? Zo jammer op de laatste week van deze fantastische reis. Wel hebben jullie het heerlijk ge met zoveel indrukken. Neem maar lekker een glas meissie en genieten hè!!!!!!!!! We volgen jullie op de voet.

Moeders 2016-08-17 18:37:06

Wat mooi om jullie verhalen/belevenissen te mogen lezen. Hoop dat de pijn van Charissa gaat zakken en jullie nog hele mooie dagen tegemoet zullen gaan! Liefs

Thalita 2016-08-17 19:48:27

Prachtig elke avond die mooie verhalen van jullie reis!! En wat klote voor Charissa dat ze zoveel pijn heeft, hopelijk gaat het morgen weer beter!! 😘

Erwin Judith Sarah guus 2016-08-17 20:47:38

Wat prachtig wat jullie daar allemaal zien en doen. Wat baal ik voor Cha dat ze zoveel pijn heeft, hoop dat de pijn vlug wat afneemt!! Geniet er nog maar flink van daar met zijn allen! En proost!😘😘

Jacqueline 2016-08-18 09:59:02

Hoop dat de pijn snel minder wordt en het plezier weer meer! Xxx