Dag 23: Sandos Caracol Resort

Mexico, Playa del Carmen

We staan vandaag weer op onze gebruikelijke tijd op hier en ik heb al lekker de koffie klaarstaan. Heerlijk even zo’n bakkie op de kamer want hier in het restaurant is de koffie niet te doen.

Na het ontbijt gaan we weer lekker naar het strand en wat is het weer heet! Het lijkt wel of er nog minder wind staat dan gisteren.

Ik loop even terug naar de kamer want we zijn het duikmasker vergeten en Loucka wil graag snorkelen in zee. Iets uit de kust is een soort rand van rotsen waar diverse vissen en zee egels zitten.

Rond 13:30 heeft een ieder wel wat trek. Ik ga met Loucka vooruit want we zouden een potje poolen maar de tafels zijn steeds bezet. Dus we gaan er nu maar even zitten totdat we aan de beurt zijn.

Als we al even bezig zijn komen de dames langs, zij gaan vast naar het restaurant. Loucka en ik maken even het potje af en wij gaan ook lunchen.

We hadden besproken dat we vanmiddag in de Cenote hier vlakbij de kamer zouden gaan snorkelen. Hier zouden ook veel vissen zitten en waterschildpadden!
Je kunt 2 keer per dag hier een paar uur in zwemmen. Het water is echt heel helder als je zo van veraf kijkt.
Als je er in zit zie je wel wat algen etc maar het zicht is goed. En we hebben mazzel we zien een waterschildpad! En veel vis maar niet heel bijzonder.

Na het snorkelen gaan Cha en de kids maar de kamer. Ik vind het wat saai om een paar uur op de kamer te zitten dus loop richting zee en zwembad. Onderweg kom ik langs de sportbar En zie dat Liverpool - Chelsea om de supercup bezig is. Ze zijn inmiddels al in de verlenging bezig dus ik bestel een biertje en ga lekker zitten. Wat een pot zeg! Uiteindelijk dus pingels en Liverpool wint! Leuk voor de Nederlanders bij Liverpool. Toch een beetje Nederlands succes.

Vanavond gaan we bij de Italiaan eten en een beetje optijd. Er is vanavond een show in het theater over Michael Jackson en de aankondigings filmpjes zien er goed uit dus we willen graag zitten in het theater.

De Italiaan was weer prima! Na het eten loop ik direct naar het theater en ga zitten op de achterste rij achterin. Cha en de kids gaan eerst langs de kraampjes.

Het theater zit al redelijk vol, maar we hebben plekken.
Ik moet zeggen voor op een resort echt een gave ode aan Michael Jackson! Er werd goed gedanst en mooi met de projectie beelden op de achtergrond. Ik vond het echt goed.

Na de show gingen de kids weer ( hoe verrassend) terug naar de kamer en Cha en ik bleven nog even op het terras.

Er was een live karaoke band te leuk. Van jong tot oud deden ze mee echt lachen. En met een live band wel iets anders.

Als we naar de kamer lopen komen we 2 wasberen tegen. Niet het soort met de spitse snuit wat hier heel veel loopt, maar zoals wij ze ook kennen, te leuk.

Nu schrijven, voorlezen en slapen.

Morgen weer meer!

Dikke kus “Thebig4!”.

Wat een leuke foto’s weer,en wat is het daar toch mooi,jullie doen ook allemaal van die gezellige dingen samen,en allemaal relaxed FANTASTISCH om te zien I LOVE YOU ALL X😍😘💋❤️🥰