Dag 8 Bezoek Disney World

Verenigde Staten, Orlando

Vandaag gingen"TheBig4!" naar Disney World Orlando naar het "Magic Kingdom".
Wie dus niet van Disney is gecharmeerd kan nu beter stoppen met lezen en morgen weer aanhaken.

We hadden vroeg de wekker gezet omdat we om 8:45 met de bus vanuit ons hotel daar naartoe werden gebracht.
Helaas waren we wat aan de late kant dus er was geen tijd meer om te ontbijten. Ook moest ik nog even de passen aan de app koppelen om dan fastpass te kunnen inzetten.

De bus zette ons af bij "Epcot" en daar stapte we op de Disney Monorail naar het park. Supergoed geregeld allemaal!

Toen we het park inkwamen moesten we eerst ontbijten, nou dat viel niet mee. Durf het bijna niet te zeggen maar het werd een hotdog, pretzel of chips. Hoe vreselijk!

Eerst gingen we naar "Tomorrowland". Hier had je Buzz Lightyear, Space Mountain en Stitch's Great Escape die we in deze volgorde gedaan hebben. Space Mountain blijft geweldig hoor wat gaat dat snel. Stitch was echt saai maar we hebben ook niet lang gewacht.

Hierna gingen we door naar "Adventureland" hier gingen we naar een van Loucka's favorieten "The Pirates of the Caribbean".

Hierna hebben we even geluncht en wat is het vreselijk heet en klam hier zeg. 34 graden en enorm vochtig omdat het iedere dag wel even behoorlijk plenst. Dus we hebben continue water bij ons.

Na de lunch heeft Loucka echt heel veel buikpijn hij is al een aantal dagen niet helemaal lekker en ging al met een loopoor het vliegtuig in van de week, best sneu. We hebben ook best een drukke start en lange dagen dat werkt zeker niet mee.
Na enige tijd ging het weer een beetje en zijn we verder gegaan.

Op naar "Frontierland" en de favoriet van ons alle 4 "Big Thunder Mountain"! Hier heeft Indy mijn gehoor aan de rechterkant met 70% laten afnemen, wat kan die gillen zeg! Ik hield met links mezelf vast aan die kar en met mijn rechter vinger in mijn oor vanwege het enorme gillen.

We kwamen hier uit en liepen richting het kasteel en toen begon de "Disney Festival of Fantasy Parade", en we stonden gewoon vooraan. Wat gaaf gedaan weer, blijft toch leuk en toch is iedereen vrolijk in zo'n park.

Nu door naar "Fantasyland" (tussendoor hoor ik van Anna dat onze Leewinnen gewonnen hebben van Engeland en door zijn naar de finale!). Hier gaan we in "It's a small world", een favoriet van "vrouwtje Roos", doe net op Facebook reageert op ons bezoek aan Disney World. We hebben voor haar een stukje muziek opgenomen en ge-appt.
Vervolgens gingen we naar een leuke 3D show van Micky's Philharmagic was heel leuk allemaal Disney liedjes in 3D.
Hierna kwamen we weer in een parade terecht en daarna gingen we wat drinken op Mainstreet. Toen we daar zaten begon het bizar te regenen echt niet normaal maar we zaten droog.

Toen de regen gestopt was gingen we nog een keer in Buzz Ligtyear, ze wilde revanche op de ronder ervoor ik had de meeste punten. Dit is ze niet gelukt heb even laten zien wie de man in huis is.

Vervolgens lopen we langs een attractie die wij allemaal niet eerder gezien hadden dus we dachten die moeten we zien. Wij dachten dat we in de rij stonden voor "Under the sea Journey of the Little Mermaid" en na een UUR in de rij te hebben gestaan komen we bij een Zeemeermin in een grot waar we mee op de foto kunnen!!! Wij zeggen dus dat we niet op de foto hoeven en door willen naar de attractie. De dame zegt nog dat Ariël (de zeemeermin) echt excited was ons te ontmoeten. Wij hebben toch bedankt en ze zei dat we dan door konden lopen. En jawel dit was het! Dit was de attractie! We hadden een poortje verder moeten lopen dit was meet en greet. Wij lagen helemaal in een deuk met z'n vieren wat een verhaal weer.

Hierna hebben we nog wat gegeten en gingen we ons voorbereiden op het slotakkoord het "Happily Ever After" vuurwerk vanaf het kasteel.

En wat was dit ontzettend gaaf zeg! Veel figuren en liedjes komen voorbij en wat een spectaculair vuurwerk echt tegek!
Ik zal wat foto's plaatsen en een filmpje op Facebook dit moet je zien.

Wij moesten wel om 21:10 weg want we moesten de bus van 22:15 hebben terug naar het hotel. We moesten met 2 monorail ritten richting bus en het was een lange dag dus we wilde deze niet missen. Loucka lag er al echt vanaf en Cha, Indy en ik hebben nog geschreven. Loucka doet het morgen en dan lezen we het aan elkaar voor.

Morgen hebben we een rustdag en hebben we niets op het programma staan. We slapen uit en gaan hier bij het zwembad/ waterpark liggen.

Tot Morgen!

Dikke kus "TheBig4!".

Dit is echt echt Disney wat ontzettend gaaf zeg en wat een prachtig vuurwerk zeg toppertje X💕😍😘❤️💋

Netty 2017-08-04 08:22:10

Geweldig voor jullie en mooi voor ons om jullie zo te volgen Have fun

Opa Guus 2017-08-04 08:25:20

Jongens, wat ziet het er goed uit! Het is hier ook genieten ;-). Vooral zo doorgaan! XXX

Gonny 2017-08-04 08:37:59

Brings back memorys....iets met een Mickey telefoon etc😜. To infinity and beyond🚀Buzz. Geniet van jullie chill dagje. 💋

Corine 2017-08-04 12:50:01

Gaaf hoor! Niet jaloers op die snelle achtbanen. Pis er van in me broek! Loucka hoop dat je je morgen weer beter voelt! Dikke knuffel Tante Tini