Dag 24. Bali, Sanur.

Indonesië, Bali

Vandaag is een lui dagje!
Loucka staat om 8:30 aan de deur, bakkie doen? Dus wij weer naar ons koffie tentje voor ons ochtendritueel. Indy schuift ook weer aan even later. Het begint een beetje op Groundhog day te lijken!
Maar super gezellige start van de dag.
Hierna Cha wekken en de kids gaan vast naar de ontbijtplek.

Na het ontbijt vind ik het echt te warm aan het strand dus ga bij het zwembad liggen. Daar is het lekker koel en er staat een briesje. De rest gaat weer naar het strand, hoewel Indy weer voor de lunch naar de kamer gaat omdat ze helaas nog steeds last heeft van het verbrand zijn.

We lunchen weer heerlijk, wat is het Indonesische eten toch goddelijk!
Na de lunch ga ik weer richting zwembad en ga lekker lezen.
Rond 15:30 ga ik ook richting strand en er staat nu wat wind.
Om 16:00 vraagt Loucka of we nog een massage gaan nemen en ik vind dat een goed idee.
We lopen samen weer naar ons tentje ( ja we zijn licht autistisch!), en er zijn direct nog 2 plekjes. Heerlijk weer de rug en nek laten doen voor €5.- met z’n tweetjes.

Als we terug zijn gaat Cha een uurtje, Indy slaat over.

Als iedereen klaar is gaan we op pad om ergens te eten. Ik vraag nog even bij de receptie waar we leuk heen kunnen en zij zeggen 2 keer stoplichten links.

We hadden van de week of eigenlijk toen we naar Nusa Dua gingen al gezeur vanwege de MC Donald’s die we tegen kwamen. Indy ging er lopend heen zei ze, en ik zei steeds we gaan er geen taxi voor nemen.
Deze 2 opmerkingen kwamen de afgelopen weken regelmatig terug en ik zei dat we helemaal niet meer gingen.

Maar goed 2 keer stoplichten links, doen we! En waar lopen we tegenaan? Jawel de Mac! Ja dan moet het maar!
Het is een kleintje en ze hebben de normale dingen maar ook echte oosterse dingen wel, lachen. De frisdranken doen het niet en er zijn geen shakes. Wel frozen Fanta en frozen Cola. We nemen er maar water bij.
Ik had iets heel anders willen eten maar prima zijn we hier ook weer van af.

Indy neemt nog een of ander chemisch gekleurd softijsje en we lopen via het strand weer terug richting het resort.

Als we daar zijn drinken we nog wat aan de boulevard en gaan dan richting de kamers. We doen een potje Yatzee en daarna gaan de kids douchen en gaan we allemaal schrijven.
Morgen de laatste volle dag en dan zit deze trip er weer bijna op.
Donderdag worden we om 13:30 opgehaald hier en vliegen we om 17:20 eerst richting Jakarta!

Maar morgen eerst nog een dagje genieten.

Morgen weer meer.

Dikke kus, TheBig4!

Jullie zit er wel bijna op,maar wat hebben jullie een prachtige reis gehad,de aardbeving was een drama om mee te maken voor jullie,en hele angstige momenten voor de thuis blijvers gelukkig is het allemaal goed gekomen, voor jullie. Dikke pakkerds I LOVE YOU Big 4 x💋❤️

Netty 2018-08-15 09:47:30

Fijn dat alles zo goed is gegaan Heel veel liefs Omaxxx