Dag 21: Sandos Caracol Resort

Mexico, Playa del Carmen

Vandaag was een luie dag en weinig spectaculair.

We gingen rond 10:00 ontbijten en hadden afgesproken dat we vandaag weer zouden starten in het aquapark. Indy en loucka gingen de glijbanen weer onveilig maken.

Voor Cha en mij is dit niet de leukste plek om te liggen, maar als zij het leuk hebben doen we dat.

Het was vandaag wel een beesten bedoeling! Pauwen, veel Racoons etc.

We bleven hier liggen tot na de lunch en daarna gingen de kids even terug naar de kamer en Cha en ik gingen naar het strand. Daar hebben we heerlijk liggen lezen en kijken. Want wat is het een mooi strand met superblauwe zee en wuivende palmbomen. Ook de service hier is meer dan top! Ze komen regelmatig drankjes brengen, ik hou er van.

Rond 16:00 verkassen we naar het zwembad voor wat vertier en drinken we samen een cocktail.

Dan komen er donkere wolken dus besluiten wij ook terug naar de kamer te gaan.
We douchen en chillen wat en besluiten bij het strand bij een van de betere restaurants te gaan eten “Los Lirios” een steak en fish club.

Cha en ik hebben een heerlijke tonijn tartaar vooraf en een NewYork steak als hoofdgerecht, goddelijk. Loucka heeft alleen de newyork steak en Indy heeft vooraf ceasar salade en een tonijnsteak als hoofdgerecht.
We hebben brownie met aardbeien ijs na.

Hierna nog even naar het theater gelopen maar zijn uiteindelijk lekker naar huis gegaan.

Het was weer een heerlijke relaxte dag!

Morgen weer meer!

Dikke kus “Thebig4!”.

He he even tijd om alle verslagen te lezen. Liep ongeveer 6 dagen achter. Prachtig ook weer met die dagen op de eilanden. Top om te zwemmen met die grote vissen. Wel eng lijkt me. En nu uitrusten in dat prachtige resort. Verdiend denk ik. Geniet ervan en tot gauw.

Moeders 2019-08-12 15:47:08

Wat goed dat jullie zo in de relaxstand zijn, lekker saampjes bijkomen en genieten!!! Houd dit vast. Xxx

Karina 2019-08-13 10:34:12

Deze rust hebben jullie ook verdient,jullie hebben veel gedaan en veel gezien Nu lekker niets hoeft alles mag modus, geniet er van en van elkaar I LOVE YOU ALL ALL X😍😘💋❤️🥰