Dag 36. De Laatste dag Miami en vlucht naar Parijs

Verenigde Staten, Miami Beach

Vandaag is dan echt de laatste dag van "TheBig4!" in the USA.

We zetten weer geen wekker en worden allemaal zo rond 9:30 wakker, geen haast want ergens tussen 11:00 en 12:00 moeten we uitchecken.
Verder pakken we onze spullen in en houden de reiskleding even apart.
We gaan eerst nog een keer een ontbijtje doen aan de overkant en dan naar het zwembad.
We kunnnen de bagage even in het ruim kwijt en hebben nog een lekker dagje aan het zwembad met nog geweldig weer.
Later lunchen we wat bij de bar aan het zwembad en doen lekker rustig aan.

Rond 15:00 besluiten we te douchen en ons om te kleden en richt Miami International AirPort te gaan. Vanuit Miami Beach is het al vroeg druk qua verkeer dus we besluiten optijd te gaan.

We brengen eerst de auto terug en daar krijgen we te huren dat we 2 uur te laat zijn en een rekening van $36.-! Beetje jammer want we hoeven geen 5 uur van tevoren op het vliegveld te zijn. Maar goed je doet er niets aan en geen zin meer in gezeik.
We gaan met zo'n onbemand treintje naar het vliegveld en checken in.
Altijd weer spannend hoe we met gewicht van de tassen/koffers zitten. Dit keer valt het mee en hoeven we niet voor de balie allerlei zaken over te pakken in andere tassen. Allen Cha zit eroverheen en heeft het minst gekocht Hahaha.

We hebben nog lekker even de tijd en de kids willen een snack bij McDonald's en een icekoffie of milkshake. Nou wat een feest! Ik heb met Indy werkelijk ruim een halfuur in de rij gestaan! Wat ruk systeem hadden ze daar. Op een gegeven moment ben ik naar de balie gelopen met ons nummer (dat krijg je als je besteld hebt en afgerekend) hoeveel tijd ze denken nodig te hebben om een hamburger te maken. Toen kwam het binnen een paar minuten.

Vervolgens konden we boarden en gingen we optijd weg vanuit Miami. We vliegen eerst op Parijs en hebben daar 1,5 om over te stappen ofzo dus dat moet lukken.
We zitten met z'n viertjes op de middenrij dus dat is gezellig.
We krijgen al snel te eten en voor de kids hadden we een kindermenu besteld bij het boeken. Dat hoeven we niet meer te doen dat vonden ze alletwee niet te eten, dus dat was jammer.
Hierna tukken en morgen het laatste stukje en dus het laatste verslag van "TheBig4 goes USA!".

Morgen meer voor de laatste keer!

Kus "TheBig4!".

kijk er heel erg naar uit