Dag 4. Rondvaart over de Hudson en langs het Vrijheidsbeeld en weer naar Times square.

Verenigde Staten, New York City

Vandaag alweer dag 4 van onze trip, de tijd vliegt!
Vandaag waren we voor ons doen laat wakker 8:00 dus we zitten weer in het goede ritme.

We hebben eerst rustig aan gedaan, even beneden in de lobby met de kids op de WiFi en de lange boottrip over de Hudson naar liberty island geboekt. Toen zijn we op pad gegaan.

We hebben eerst even ergens ontbeten in een of ander winkelcentrum verderop, helemaal prima. Toen een taxi genomen naar de pier. Hier in het hotel hadden ze aangegeven wees optijd zeker met het mooie weer dan heb je een goede plek. Nou dat was goed dat we dat gedaan hadden we hadden topplekken! Bovenop het dek onder een overkapping dus helemaal super. Het was ook geweldig weer dus alles zat mee. We konden alles goed zien en prima voor de foto's. Ook het Vrijheidsbeeld hebben we goed op de plaat gekregen. Wat is het gaaf dit zo dichtbij te zien, en voor de foto's gaaf met de blauwe lucht die we hadden.
Het was nog even spannend of we helemaal rond konden ivm hoog water maar het lukte precies.
We hadden een goede gids "Joe" een echte New Yorker en hij was er trots op. Hij kon erg veel vertellen en het was mooi New York en met name Manhattan vanaf het water te zien. Wat een prachtig gezicht die imposante gebouwen ik blijf me verbazen.
Ook gingen we alle bruggen over de Hudson onderdoor en kwamen we langs Yankee Stadium, echt een mooie trip en lekker koel met dit weer.
Enige minpunt was dat we iets te eten en drinken gingen halen beneden en dat we lang in de rij stonden en uiteindelijk veel op was, maar goed mij hoor je niet!

Na de boottrip zijn we even terug naar het hotel gegaan en kon een ieder even zijn ding doen. We hebben alles wat we wilde doen en meer al gedaan dus missie geslaagd!

Nu zit ik lekker even beneden in de lobbybar te schrijven met een koud biertje want het is vandaag echt warm. De warmste dag tot nu toe in New York maar het is tegek! We vinden alle 4 de stad geweldig en wat mooi dit met z'n vieren te beleven wat een avontuur.

Na wat chillen besluiten we toch nog een keer naar Times Square te gaan en daar een hapje te eten. Iedereen vind het zo geweldig daar te lopen en om zich heen te kijken. We nemen de taxi en komen uiteindelijk weer bij het Hard Rock Café terecht en hebben weer een leuke tafel. Na het eten maken we buiten in het donker nog een rondje kopen wat souvenirs van New York en nemen de taxi weer terug naar het hotel. New York het zit er op maar we vonden je geweldig!!

Tot morgen,

The Big4!

Super familie klinkt als topdagen!

Lisa 2017-07-31 08:03:20

Ohhh, oh,oh, wat is het prachtig daar en jullie treffen het enorm. Foto's zo mooi genomen ik kan er echt van mee genieten! Heerlijk om te lezen dat jullie als gezin intens met elkaar aan het genieten zijn, houden zo. Ik zit weer heerlijk met mijn yoghurt ontbijt het verslag te lezen. Dikke knuffel๐Ÿ˜˜๐Ÿค—๐Ÿ‘๐Ÿ‘‹

Karina 2017-07-31 08:34:32

Wat hebben jullie al veel gezien in deze paar dagen fantastisch X๐Ÿ’•๐Ÿ˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ‘

Netty 2017-07-31 08:37:00

Woww, weer prachtige foto's en smakelijke verhalen. Vooral zo doorgaan!!!

Gonny 2017-07-31 13:31:33

Kewl...The lady in green! Blijf de verhalen schrijven, super leuk om mee te lezen... Enjoy!