Dag 8. Bali, Lovina.

Indonesië, Bali

Vandaag hadden we een rustdag en hebben we genoten van de mooie plek die we hebben op dit prachtige resort.

Ik zat rond 8:00 hier lekker hoor het huisje met een bakkie naar de zee te kijken. Het was druk met bootjes op zee. Blijft leuk om naar te kijken.
De rest lag nog lekker te tukken en ik nam nog een bakkie. Zo’n heerlijk momentje is dat als iedereen slaapt en jij heerlijk even op jezelf een bakkie in de opkomende zon kunt doen.

9:30 hadden we afgesproken aan het ontbijt te zitten en dat is prima gelukt.
Prima buffet hier niets bijzonders alles aanwezig.

Hierna terug naar onze huisjes. Krijg ik een appje van Justin of wij ook last hadden van de aardbeving op Lombok ( eiland hiernaast), maar ik heb niets gemerkt dus antwoord dat. Even later spreek ik Cha en zeg dat en zegt ze het vanmorgen idd gevoeld heeft! Later krijg ik van mijn schoonzusje (Lisa) en nog meer een appje of het goed gaat met ons. We hebben het thuisfront dus maar even een app gestuurd want het bleek zelfs op het journaal te zijn. Het was ook wel wat meer dan 10 doden en veel schade op Lombok. Omdat het epicentrum op land was geen tsunami risico. Nou iedereen weer gerustgesteld. Nu zwembroek aan en in de chillmodus.

We hebben zo’n heerlijke lounge plek voor onze huisjes en aan de zee. Ik heb daar heerlijk gelegen met de kids, en Cha ging op het strand liggen.
Natuurlijk kwamen er voldoende verkopers en -sters langs dus de nodige armbanden en sarongs zijn alweer gekocht!

Cha is met Indy nog gaan snorkelen en dat was de moeite. 7 blauwe zeesterren, 2 papegaaivissen een Dory vis (geel met blauw) kortom helemaal gaaf!

Ik ben met Loucka op jacht gegaan naar een voetbal. Gisteren had hij gevoetbald met de locals hier op het strand bij eb.
Na 10 minuten lopen hadden we een winkel gevonden die een plastic bal hadden. Mijn grote vriend helemaal blij.

We kwamen terug op het resort en het was direct ballen natuurlijk. De mannen die de kamers kwamen schoonmaken gingen met Indy en Loucka mee voetballen en helaas ging de bal lek. Balen natuurlijk, maar goed het is vakantie dus we zijn teruggegaan en hebben 2 nieuwe gehaald. Was bij elkaar €1,20!!

Met Indy heb ik op ons loungedek 2 afleveringen Friends liggen kijken blijft toch geweldig.

Rond 14:00 zijn we even gaan lunchen en daarna weer terug en de een weer naar het strand en de ander op het loungedek.

Heerlijk zo’n relax dag en aan het einde van de dag genieten van de zonsondergang en dan zie je dat wij echt wel een van de mooiste plekken op het resort hebben, helemaal tegek.

Na de sunset lekker douchen en zijn we gaan eten.
Indy moet nog even inkomen en had spaghetti, Loucka nam sateh beef en Cha en ik nasi goreng speciaal! Toch anders dan thuis kan ik je melden en veel lekkerder.

Hierna naar huis schrijven en bij de buren voorlezen. We gaan er vroeg in want morgenochtend komen ze ons om 6:00 op het strand halen. We gaan dolfijnen spotten en snorkelen met deze leuke beesten.

Morgen weer meer.

Dikke kus, TheBig4!

Dat eten! Heerlijk! Leuke verhalen, geniet.

Eva 2018-07-29 17:25:14

Weer genoten van jouw schrijven Geweldig