Dag 18 een stranddag in Saint Petersburg Florida.

Verenigde Staten, Saint Petersburg

Vandaag slapen we uit en zetten geen wekker, we kunnen tot 12:00 ontbijten.
We komen er wel achter dat dit niet een hotel is wat we anderen zullen aanraden. Het is wel wat viezig toch hier en daar. Maar prima nog een nacht en dan gaan we door naar Naples! Daar zitten we weer in een Hyatt dus weer lekker lux!

We worden laat wakker en ik dit keer als laatste dat gebeurt mij niet vaak.
We gaan ontbijten en besluiten dan dat we we eerst gaan tanken en vervolgens naar St. Pete's Beach gaan. Het is een paar minuten rijden en we vinden op een gegeven moment een plek waar we kunnen parkeren en het strand op kunnen.
De weg er naartoe is heel leuk aan beide kanten van de weg water heel mooi! Op een gegeven moment moeten we een enorme brug over en uiteindelijk komen we dan in die straat waar we een parkeerplaats vinden. Het kost $2,40 per uur dus prima. Als we het strand oplopen kunnen we ligbedjes en een "Cabin" huren. Hier kunnen 3 ligbedjes in dus dat doen we.

Heerlijk in de schaduw en een beetje wind. Het is een prachtig wit strand en een heerlijke zee.
We blijven tot 16:00 op het strand en gaan daarna terug naar het hotel even nog afspoelen bij het zwembad met een drankje. We zijn bijna alleen daar heerlijk!
Vervolgens kijk ik op TripAdvisor waar we lekker kunnen eten in de buurt zodat we niet hier hoeven te eten. Hier is het allemaal vette bende en die eerst dag met Indy laat toch zijn sporen na.

Vanavond gaan we Grieks eten zo'n 10 km verderop. Dat zal vast smaken zeker omdat men het in NewYork op straat zo lekker vond. Ik ben benieuwd. We zijn net terug van het eten en het was erg lekker en ook heel leuk en gezellig. We konden voor de deur parkeren en werden leuk ontvangen.
Toen we net klaar waren met eten ging het gehele personeel de sirtaki dansen erg leuk.

Cha nam nog een toetje en daarna gingen we weg. Indy en ik namen nog een super lekker ijsje verderop in de straat. Allerlei smaken met vers fruit echt heerlijk.

Nu weer terug op de kamer want morgen willen we optijd weg want we moeten 2 uur rijden naar Naples stop 6 van onze trip. Wij kijken er naar uit.

Morgen dus weer meer.

Kus "TheBig4!".

Bedankt dat wij zo dichtbij mogen komen in de foto's en de geweldig mooi verwoorde dag reis verslagen. Blijf genieten en vooral blijven schrijven. Knuffel en hug aan jullie alle 4!