Dag 14 Umhlanga Rocks- vandaag dagje Strand!

Zuid-Afrika, Umhlanga Rocks

Vandaag hou ik het kort!
We hadden een heerlijke stranddag. Het was heerlijk relaxed en niet te warm. Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken dat ik hier met de zomer zit!

We hebben eerst lekker ontbeten en zijn toen naar het strand gereden. Het is een mooi strand en er lagen wel 20 schepen aan de kust! Heel vet om te zien.

Het waren dus Loucka en Indy in de Indische Oceaan!

Er waren echt enorme golven en de kids hadden het super.

Om 3 uur gingen we weer naar de Lodge en lekker douchen.

Na het douchen gingen we weer richting strand om te dineren. We hadden mazzel want een nieuw restaurant ging open vandaag, "Catch"! Dit is een heerlijke nieuwe tent met Japanse invloeden.

Na het diner terug naar de Lodge want morgen vliegen we van Durban naar Port Elizabeth. Hierna gaan we weer 4 dagen wildlife en daarna pakken we de tuinroute op naar Kaapstad.

Tot morgen "TheBig4!".

Jullie hebben je eigen restaurant gevonden mm mm ziet er lekker uit XπŸ’‹πŸ’•πŸ˜πŸ˜˜

Ma Oma Netty 2016-08-10 19:40:56

Haha, kort.... Uit jouw mond! Blijft leuk...😜 Superleuk om te lezen meneer Holtman!! Geniet!

Rik 2016-08-10 19:42:44

Wat een heerlijke happen allemaal. Smullen maar. Optimaal genieten. Groeten uit een enigszins fris Leerdam.

Corine 2016-08-10 20:43:15

We hebben jullie huis"je" en bad met ligstoelen kunnen zien op Google earth. πŸ˜‡πŸ˜€. Prachtig om te zien. Strand dichtbij. Heerlijk. Leuk jullie gesproken te hebben. Slaap lekker en goede vlucht morgen. Knu

Qmoeders 2016-08-10 21:14:05

F

Moeders 2016-08-10 21:14:28

Zo dat ziet er lekker uit! Ook de kids in de zee heerlijk!

Martine 2016-08-10 21:21:55

Heerlijk zo,n winter, goede reis morgen

guus 2016-08-10 21:47:32

Het ziet er heerlijk uit. Mooie foto's!

Gonny 2016-08-12 20:45:57

Kei mooi daar!! En kei lekker eten zo te zien!! πŸ˜‚