Dag 27 laatste dag Kaapstad.

Zuid-Afrika, Kaapstad

Vandaag dan de laatste dag Kaapstad! Vanavond vliegen we weer terug. Maar nog een leuke dag te gaan.

We gaan naar Waterfront naar een een mega winkelcentrum.
We hebben allemaal wel wat in ons hoofd om nog aan te schaffen. En we hebben de afgelopen 4 weken geen shoppingmall gezien dus zeker voor de dames hoog nodig.

We lopen wat rond en besluiten om 12:00 de tour in "Cape Town Stadium" te doen. Loucka wil er graag in en dames lijkt het ook wel leuk. We hebben nog goede herinneringen aan dit stadion, want Oranje heeft hier gewonnen tijdens het WK toen. De finale heb ik het bewust niet over 😉.

Omdat er vanavond een wedstrijd is kunnen we alleen de korte tour doen, maar dat is prima.
Tegenwoordig gebruiken 2 teams dit stadion als thuishaven Ajax Capetown en een nieuwe club die dit seizoen start. Opgericht door een oude manager van Ajax Capetown. Er kunnen 55.000 mensen in maar dat is na het WK niet meer gehaald.

Leuk om even gezien te hebben en we gaan weer terug naar het Winkelcentrum.
Indy koopt een shirt bij superdry en een samen met Cha een lipstick bij MAC(geen idee maar schijnt echt geweldig te zijn). Loucka had nog veel vakantiegeld over dus heeft een echt Manchester United shirt met natuurlijk nr9 Ibrahimovic erop.
Ik was wel toe aan nieuwe sneakers (haha).

Hierna terug naar ons huis om de spullen te pakken en op naar het vliegveld om de auto in te leveren.
Alles gaat soepel en we zitten nu wat te drinken en voetbal te kijken.
We kwamen aan en toen stond Manchester United op met Zlatan in het veld. Maar een of andere dwaas wil die pot in Cape Town zien. En ja zo flexibel als ik ben zeg ik er maar niets van!

Nu wachten inchecken en weer naar huis. Morgen schrijf ik m'n laatste blogje over de terugvlucht.

Tot snel allemaal, "TheBig4!".