Dag 3. Bali, Seminyak.

Indonesië, Bali

Vandaag waren er 2 alles behalve uitgeslapen. Indy en Loucka waren de een tot 3 uur en de ander tot 5 uur onze tijd druk online geweest. Ze konden niet slapen en waren eigenlijk wel moe, maar dat lukte niet ofzo dus toen maar YouTube en online.

In niet puber termen jetlag genoemd zeg maar.
Zelf hadden we er ook wat last van en hebben we van 3:00 tot 4:00 (onze tijd) wakker gelegen.

Om 9:20 werd ik wakker en dacht we gaan eruit en ontbijten. Dus toen we de kids uit een lichte coma hadden gehaald zaten we rond 10:00 idd aan tafel.
Gezellige blikken zien er anders uit maar het kwam goed. We kunnen hier werkelijk uit van alles kiezen niet normaal. Continental breakfast, American breakfast, Indonesian breakfast noem t maar op! Werkelijk heerlijk allemaal met natuurlijk bij alle varianten vers fruit.

Na het ontbijt besloten Cha en ik het plaatsje wat te gaan verkennen en de kids nog even te laten bijslapen. Dit zou immers het humeur van ons alle 4 ten goede komen.
Zo gezegd zo gedaan dus wij samen aan de wandel. Werkelijk wat een drukte op de weg en ze rijden je bijna uit je slippers maar prima. Allerlei winkeltjes, restaurantjes, massagesalons en natuurlijk kraampjes kwamen we voorbij. Het ruikt ook gewoon Azië! De mensen die er geweest zijn snappen precies wat ik bedoel. Plat gezegd een soort afwisseling van wierook, kruiden, riool en uitlaatgassen. Maar het heeft wat!

We zijn nog even bij het strand gaan kijken, en toen terug gegaan naar het resort.

Daar zijn we heerlijk aan een het zwembad met de budha gaan liggen uitrusten. Indy ging op hun kamer chillen en Loucka bleef lekker bij ons.
We hebben wat spelletjes gedaan en lekker in de zon gelegen.

Rond 13:30 hebben we lekker aan het zwembad geluncht, heerlijk zo’n relax dag!

Rond 17:30 ben ik met Loucka bij onze kamer heerlijk aan het water/zwembad gaan zitten. Wat een heerlijk plekje is dat zo einde dag met een biertje en wat muziek. Is toch leuk dat je vanuit je kamer zo het zwembad in kunt?

Cha had bedacht dat zij met Indy aan de straat ging kijken wat het kost om je wimpers te laten doen. Uiteindelijk was dit om diverse redenen geen goed idee nu te doen.(vrouwen dingetje), echter konden we wel met z’n vieren komen voor een massage van een uur.

En waar knap je na zo’n lange reis en korte nacht van op? Idd een goede massage!
We werden verdeeld in 2 kamers (gordijnen ertussen) de dames en Loucka en ik.
De man begon en ik dacht die gaan ons door het bed proberen te drukken, maar Loucka hoorde ik niet. Dus die masseur vraagt of het te hard is en met een semi stoer knikje laat ik weten dat het wat zachter mag. Loucka lag met zijn hoofd in het gat en heeft geloof ik niets gezien!
Na een half uur mochten we omdraaien en vond Loucka het lang genoeg. Hij heeft dan ook besloten dat hij nog wel een voetmassage gaat proberen.

Als we allemaal klaar zijn lopen we langs de straat om te bepalen waar we vanavond gaan eten. Indy ziet een leuke tent en we gaan naar binnen.

Nu moet je weten als je online kijkt en in de boekjes lees je overal dat in Seminyak de leukste en hipste restaurants zitten op het eiland. Nou wij hebben er een gevonden hoor. Super leuke tent van binnen, leuk ingericht, vriendelijk personeel en serieus geweldig lekker en mooi eten! (Check foto’s!).
Ook hebben ze heerlijke wijn wat het er niet vervelender op maakt.
We hebben heerlijk gegeten en zijn daarna voldaan naar huis gegaan.
We moeten immers allemaal nog schrijven en van 3 dagen voorlezen. Gisteren en in het vliegtuig is het er niet van gekomen en eigenlijk vinden we het wel een mooie traditie om zo de dag af te sluiten met elkaar.
Ik zit dit ni lekker aan ons eigen zwembad te tikken en ben er eigenlijk wel klaar mee.
Ik pak een bintang (biertje) en we gaan dit zo bij Indy en Loucka 2 deuren verderop aan het zwembad allemaal voorlezen.

Morgen weer meer.

Dikke kus,TheBig4!

Prachtig zitten jullie daar,ziet er echt super uit ❤️💋

Netty 2018-07-24 18:03:46

Daar wil je toch niet meer weg!

Karina 2018-07-24 21:45:56

Precies dit, is wat ik bedoel🍀❤️☀️😉

Corine 2018-07-24 22:12:51

Dat ziet er wel echt top uit allemaal zeg. Zo is het vol te houden.