Dag 24 relaxdag op het resort op Key Largo.

Verenigde Staten, Key Largo

Vandaag hebben we een heerlijk dagje. Ik ben wel heel vroeg wakker maat val gelukkig weer even in slaap.

We hebben gisteren ontbijt meegenomen om op de kamer te ontbijten heerlijk kwark met granola! Op een gegeven moment komt al dat eten buiten de deur je strot uit.

We konden dus rustig aan doen en ik ben ook lekker gestart met een bakkie op t balkon. Heerlijk om 9:00 is het al wel warm maar de zon staat niet op ons balkon dat is einde dag gelukkig. Dus heerlijk met zeezicht een bakkie op balkon is wel echt vakantie.

Als iedereen klaar is gaan we richting zwembad en hebben echt top plekken met Parrasol aan het zwembad. Gisteren hebben we ook 2 snorkel setjes gekocht dus we hebben allemaal kunnen snorkelen vandaag echt leuk.
Het is af en toe wat bewolkt en dat is niet erg eigenlijk. Af en toe een dompel wat lezen, snorkelen in zee heerlijk. Mijn groene vriend komt ook nog langs, dit keer wat rustiger dus kan m mooi op de plaat vastleggen.

De kids zijn het om 16:00 zat en gaan ff chillen op de kamer. Cha en ik blijven nog even liggen en we drinken nog wat. Cha doet nog even een dutje en dat is fijn want dan kunnen we vanavond misschien even bij het vuur hier zitten dat ziet er zo gezellig uit.
Ook willen we hier nog even de zon's ondergang meepikken. We eten vandaag hier op het resort.

Als ik naar de kamer loop valt het mij ineens op dat ik op de Jeep 2 verschillende nummerborden heb, gek genoeg voor een ander als achter. Best gek maar ik zie hier bijna niemand met een nummerbord aan de voorkant.
Dit even voor de autoliefhebbers.

Morgen gaan we alweer naar stop 8 Miami! De tijd vliegt nog een krappe 2 weken te gaan. Voor je het weet ben je weer aan het werk.

Nu even douchen omkleden en eten.

Nou we hebben zojuist gegeten en de lucht werd helemaal donker en het is enorm gaan regenen. Weg mooie zonsondergang en niets zitten bij het voor omdat alles zeiknat is.
We gaan terug naar de kamer en schrijven ons verhaal af en lezen dit voor.

Morgen willen we niet te laat op en gaan we naar Miami.
We zullen heus wel of in Miami of op de Bahama's nog een mooie zonsondergang zien.

Morgen een rit van 65 mile dus 1:15 ongeveer voor de boeg dus een klein ritje.

Morgen weer meer.

Kus "TheBig4!".

Fijne plaatjes👍🏼❤️🍀

Corine 2017-08-20 20:36:24

Het zijn weer prachtige prachtige foto's allemaal en Indy en Loucka ik vindt jullie tattoo's wel gaaf hoorX💕😍😘💋❤️👍