Dag 9 een "chilldag" in Orlando.

Verenigde Staten, Orlando

Vandaag hadden "TheBig4!" een rustdag ingepland. De eerste week zit er alweer op!
Maar wat was het een drukke week. Tijd voor iedereen om even wat voor zich zelf te doen.

Vanmorgen hebben we eerst uitgeslapen en zijn we gaan ontbijten hier in het hotel.
Toen we weer op de kamer waren heeft Loucka zijn schriftje geschreven omdat hij gisteren echt klaar was.
Hierna hebben we het voorgelezen aan elkaar en het was weer even een momentje. Ik had het even niet in de gaten maar het was gisteren (3 aug) precies 2 jaar geleden dat Cha te horen kreeg dat ze ziek was. Dit had ze gisteravond dus opgeschreven en ik had t even niet gemerkt. Dit was dus even een emotioneel moment wat toch even benoemd moest worden. Tegelijkertijd zijn we ook dus blij dat we de 2 jaar die toen genoemd werden gehaald zijn en het redelijk ok gaat allemaal. En we zijn natuurlijk heel dankbaar dat we dit weer met z'n vieren mogen meemaken!
Dit soort momenten horen er bij ons nu eenmaal bij, ik weet dat we dit in Afrika ook hadden.

Toen iedereen zijn verhaal weer had voorgelezen hebben we ook wel weer gelachen om het "Zeemeermin" incident.

Hierna is een ieder zijn ding gaan doen. Cha ging naar het zwembad en Indy en Loucka bleven nog even op de kamer om YouTube te kijken etc. Ik was nog wat aan het rommelen en ben ook naar het zwembad gegaan. Ik kwam aan en Cha lag in de volle zon niet te doen in die hitte!
Uiteindelijk waren er nog bedjes in de schaduw bij het kleuter deel van het zwembad helemaal prima.

We hebben daar eigenlijk van 11:00 - 18:00 gelegen denk ik. Heerlijk wat lezen, muziek luisteren wat drinken helemaal relaxed. In de middag kwamen de kids ook lekker zwemmen en hebben we nog wat gedronken.
Verder is er best veel te beleven in het waterpark (want zo kunnen we het wel noemen). Ze hebben om de zoveel tijd wat entertainment met kwisjes en andere spellen echt wel leuk!
Om 17:00 is "The Big Wave". Ook een spel en dan aan het einde van het spel moeten alle kinderen naar een bepaald deel in het zwembad en daar is een enorme gele emmer die eens in de zoveel tijd vol zit en dan omslaat. Tijdens "The Big Wave" zit er een blauwe kleurstof in en dat geeft wel een gaaf effect (zie foto's).

Rond 18:00 zijn we naar de kamer gegaan en wat opgefrist en de auto ingestapt naar "Disney Springs" een mooi groots opgezet winkelgebied met wat restaurants waar we wilde eten. Echt mooi aangekleed met een zeer grote parkeerplaats (gratis) en dit alles is al onderdeel van het zeer grote Disney gebied hier. Het zijn hier inmiddels ook 4 parken die tot Disney behoren en alles is aan elkaar gekoppeld echt waanzinnig.

Na wat gegeten en gewinkeld te hebben zijn we weer naar het hotel gereden. We hebben besloten dat we morgen naar NASA gaan en maandag naar Universal.
Morgen rijden we zelf en maandag kunnen we hier weer op de bus stappen. Zondag lassen we weer een rustdag in dus een dagje zwembad.

Morgen dus weer meer.

Kus van "TheBig4!".

I LOVE YOU ALL 💋

Netty 2017-08-05 08:03:33

🙋🏻

Corine 2017-08-05 14:49:49

Nou Nou wat een avonturen allemaal . Geweldige ervaringen . Maar een verdiende rustdag is wel nodig. Gaat het met jou Charissa en is loucka weer oké? Ik geniet met jullie mee. Dikke kus voor jullie