Dag 2. Bali, Seminyak.

Indonesië, Bali

Dag 2 volgt al vrij snel, maar dat komt omdat we echt lang onderweg zijn.

Nadat we ontbeten hadden gingen we al redelijk snel landen op Jakarta. Omdat we op Schiphol vertraging hadden opgelopen moesten we wel echt ff doorlopen! Ook de paspoort controle op Java ging wel sneller dan verwacht, echter zat het vliegtuig goed vol dus is het toch weer druk.

Uiteindelijk kwamen we aangelopen en konden we gelijk boarden, dus top!

Na 2 uurtjes vliegen kwamen we dan eindelijk aan op Bali (Denpasar), daar stond keurig een meneertje met een bordje “Eric Holtman & Family” op ons te wachten.

Deze vriendelijke maar weinig zeggende man ging even de taxi (busje helemaal top) halen. We hebben vanaf het vliegveld tot onze accomodatie gewoon in een grote lange file gestaan en er ruim 2 uur over gedaan! Echt een grote wir war van auto’s en scooters die je 2 rijen dik aan beide kanten ook twee kanten op voorbij scheuren! Aan de ene kant via de stoep en aan de andere kant van de weg tegen het verkeer in, een grote chaos.

Gelukkig was onze chauffeur wel heel gezellig hij heeft in die hele rit 2 x iets gezegd. Beter was dat hij wel kon rijden. Kortom de kennismaking met het verkeer op Bali is gemaakt!

Het wachten en filerijden werd wel beloond! Want wat een toplocatie is het. Wij hebben 2x een poolacces room, dus zo vanuit je kamer een dompel nemen. Allemaal leuke zitjes aan het water bij Je kamer en prachtig aangelegd allemaal. Ook zit er wellnes en nog een groter zwembad bij. De mensen zijn echt supervriendelijk, dit gaat helemaal goedkomen.
Gelukkig is de reis ook helemaal goed gegaan als vonden de kids het wel heel lang. Zij lagen de hele taxirit te tukken.

Wij vonden het ook echt een lange dag, dus we eten hier wat op het resort en gaan morgen op onderzoek uit en Seminyak verkennen.
Nu lekker met een “Bintang” bij het zwembad!

Morgen weer meer.

Dikke kus, “TheBig4!”

Top X❤️💋

Netty 2018-07-23 12:00:09

Ziet er paradijselijk uit, enjoy!!

Eva 2018-07-23 12:06:29

WoW! Daar zou ik ook wel eens een duik willen nemen! Enjoy you!

Dennis W. 2018-07-23 12:09:13

Wat ziet het er allemaal gaaf uit!

Gonny 2018-07-23 13:50:30

Wat een mooi zwembad! Enjoy!

Lisa 2018-07-23 13:53:37

Het is even een stukkie ✈️... en dan ook nog rijden maar dan ‘heppie’ ook wat ! Lekker dompelen en heerlijk slapen vannacht !

SAS 2018-07-23 14:26:19

Een ‘poolacces room’ ? Ik wist niet dat het kon!! Wow!