Dag 18: We gaan van Isla Holbox naar Sandos Caracol Resort voor de laatste 8 dagen

Mexico, Playa del Carmen

Vandaag hadden we onze laatste reisdag in het zeer verrassende Mexico!

De wekker ging om 7:00 want we wilde om 8:00 aan het ontbijt zitten. Dit ging helemaal soepel. We hebben heerlijk ontbeten en daarna de laatste spullen ingepakt.
Het doel was 8:45 bij de lobby zodat de op tijd zo’n taxi karretje konden regelen en we de boot van 9:30 hadden.

Nou de taxi duurde even, maar het is uiteindelijk gelukt. Er zouden twee van die karretjes komen maar er kwam er maar een. Ik zou met loucka vast gaan en tickets voor de boot kopen en de taxi zou heen-en-weer rijden.
Onderweg komen wij een lege gele taxi kar tegen, dus onze chauffeur zegt haal jij de dames daar op! En zo kwamen we allemaal op tijd voor de boot van 9:30. We moesten echt afscheid nemen van dit schitterende eiland, werkelijk een aanrader voor iedereen die een keer naar Mexico gaat, eigenlijk een must!

We moesten de auto om 11:00 inleveren, maar dat is best krap als je een half uur ruim moet varen en 2 uur rijden. Dus ik dacht 12:00 is ook best.
Uiteindelijk reden we redelijk ok naar de verhuurmaatschappij ( we reden niet ver genoeg door en keerde weer). We waren er om 12:15 en alles was ok.
Nu moesten we nog transport naar het resort hebben. Dat werd keurig geregeld door de heren van de verhuur. Dus dat was top!
Een krap uur later waren we op het werkelijk geweldige resort.

Het is heel groot, maar je hebt niet echt een resort gevoel. Het is mooi opgezet en overal is over nagedacht. We hebben een prachtige kamer op de begane grond (@saskia dank voor het fixen!).

En er is hier werkelijk alles! Wildlife loopt gewoon rond, een waterpark met 27 glijbanen, strand, een Maya rivier om te roeien, 9 restaurants ( waaronder een Japans teppanyaki) en een adults only.

Het buffet is werkelijk fantastisch waar we hebben geluncht, want de kamer was nog niet klaar.

Wat ook prima is hier dat je armband de sleutel is, top!

En er is zat te doen dat gaan we morgen ontdekken. Er is hier namelijk strand en jungle echt een gave combi!

Morgen weer meer!

Dikke kus “Thebig4!”.

Weer een mooi verslag Nu maar een weekje uitrusten.Ik denk dat jullie daar ook aan toe zijn.Geniet nog van alles.Oma