Dag1: Vandaag vliegen we van Amsterdam naar Mexico Cancun.

Mexico, Santa Anna [Parque Industrial]

Vandaag is het dan eindelijk zover en maakt "Thebig4!" zich weer klaar voor een nieuw avontuur!
Dit keer gaan we Mexico verkennen en zullen we 8 locaties aandoen.
Voor Cha hebben we weer stempels geregeld via de Mexicaanse ambassade en de huisarts. Grappig is wel dat al die troep ongeveer hier vandaan komt en Colombia natuurlijk. Maar goed het is geregeld.

Vanmorgen konden we op gewone tijd opstaan en rustig wakker worden want de taxi zou om 9:30 bij ons zijn. Ook dit levert voor de smulpapen onder de trouwe lezers geen mooie verhalen op en ging allemaal voortvarend.
Sharon zwaaide ons natuurlijk weer uit en was dit keer maar blijven logeren bij Indy.

Ook op Schiphol ging alles vrij soepel en zijn we natuurlijk gestart met Starbucks koffie. Via de shops naar gate E17 waar ons vliegtuig ook al klaar stond. Mooi vliegtuig zo’n Dreamliner!
Bij het afduwen van het toestel ging het ff mis die trekker was stuk dus daar moest een ander voor komen. Maar was snel gefixt en met een kleine vertraging konden we weg.

We vlogen eerst naar Varadera op Cuba, daar bleven wij in het vliegtuig en er gingen mensen uit en kwamen er weer bij. Blijkbaar als je uit Cuba gaat vlieg je over Cancun naar Amsterdam. Hierna was het nog een uurtje naar Cancun. In middels zijn we bijna 14 uur onderweg en zitten we in een busje naar het eerste verblijf. Mahakel Beach resort in Playa del Carmen.
Daar aangekomen worden we zeer vriendelijk geholpen en kunnen we nog wat eten.

Zo op het eerste gezicht een prima resort om op te starten een dagje en dan op pad. Morgen het resort eens goed verkennen en een beetje op het strand en bij het zwembad bijkomen.

Nu slapen want we hebben een hele lange dag achter de rug.

Morgen weer meer!

Dikke kus “Thebig4!”

Moge mijn eerste ontbijt en lezen van het reisverslag vertrek zit erop, verheug mij weer op de komende weken, ik heb er weer zin in!!! Have Fun!

Karina 2019-07-24 07:43:32

Geniet! Heerlijk om alles weer te volgen tijdens jullie reis.

Sandy 2019-07-24 08:54:14

Super leuk om jullie reis weer te mogen volgen!! Kei veel plezier!! 😃✌🏼😎

Judith Erwin Sarah Guus 2019-07-24 08:57:53

Leuk om het weer allemaal te volgen. Heel veel plezier! 😘

Anita 2019-07-24 09:43:57

Geniet van jullie trip en ik geniet weer mee!