Dag 26. laatste dag op Bali!

Indonesië, Bali

Vandaag ben ik eens niet als eerste wakker maar is Cha dat!
Ze kon niet meer slapen en is lekker buiten gaan zitten.
Ik ben rond 8:30 wakker en vraag mijzelf af waar mijn trouwe koffiemaatje is. Die ligt gewoon nog te tukken!
Uiteindelijk zit ik toch net mijn maatje even een laatste bakkie te doen op dit mooie Bali!

De dames gaan lekker douchen en gaan vast inpakken en wij willen daar natuurlijk niet in de weg lopen.

Ja vandaag zit het erop en worden we om 14:00 opgehaald door de taxi.

We gaan na het bakkie weer terug zelf even douchen en de laatste dingen inpakken.

Dan gaan we naar het ontbijt en geven we hier en daar wat spullen weg. Cha wat kleding aan een vrouwtje met zo’n stalletje, Loucka zijn bal aan de mannen van de koffietent en we laten wat blikjes achter voor het lieve vrouwtje van de Warung bij ons resort.

We gaan na het ontbijt eerst even uitchecken want we hoorden gisteren van andere Nederlanders dat de pin het niet deed, zowel bank als creditcard!
Die waren er korter geweest en moesten ook een paar miljoen pinnen bij ATM’s en dat is niet heel makkelijk hier. Sommige zijn leeg en andere kun je maximaal 1,5 miljoen opnemen. Dus ik zag de bui al hangen 1 x gastgebruik je weet wel.
Gelukkig kan ik met dit soort situaties heel goed omgaan dus ik had van tevoren al bedacht dat ik zeker niet langs al die ATM’s zou gaan leuren, dat het hun probleem was en niet dat van mij, dat zij het dan maar anders moesten regelen je kent me wel.
We komen aan bij de receptie krijgen de rekening en ik kan natuurlijk gewoon met mijn creditcard betalen!!
We laten de bagage achter en gaan lekker nog even bij het zwembad liggen allemaal.
Om 13:00 gaan we nog even lunchen en zeggen na de lunchen de koffietent en het personeel van het restaurant/ resort gedag.
We zijn lekker optijd bij the AirPort 15:00 en bagage droppen en paspoortcontrole gaan snel en soepel.
We vliegen eerst naar Jakarta, daar hebben we 1,5 uur de tijd en dan vliegen we 1:45 min. naar Singapore!! Een hele belachelijke actie maar we moeten nu eenmaal. We landen daar moeten via een nieuwe scan een wachtruimte in en stappen dan hetzelfde toestel weer in op dezelfde plaatsen! Wel is de totale bemanning vervangen. Misschien heel ingewikkeld om dat of op Bali of op Jakarta te doen?
Vanaf Jakarta kunnen we gewoon blijven zitten en we krijgen voor een 3e keer te eten en kijken wat films! Nog 14 uur dan zijn we weer thuis!

Morgen weer meer.

Dikke Kus, TheBig4!

Wat hebben jullie weer eendrachtige reis gemaakt met heel veel mooie dingen ondanks dat er eventueel iets met Charissa kon gebeuren gelukkig was dat niet zo maar ja dan de aardbeving liep gelukkig ook goed af nu zijn jullie allemaalweer heelhuids thuis X💋❤️

Netty 2018-08-17 15:53:43

Hoi Eric, Ik heb weer genoten van jouw reisverslag! Iedere ochtend nadat ik wakker was las ik, nog liggend in bed, jullie verhaal. Ik ga het echt missen. Fijn dat alles goed is gegaan! Tot volgende week! Lieve groet, Tineke