Dag 20 relaxen in Naples.

Verenigde Staten, Naples

Vandaag stonden we niet te laat op want we wilden optijd bij het ontbijt zijn. Dus om 9:00 zaten wij bij het ontbijt beneden, wat een drukte was het. Ik begon mezelf net te irriteren en toen mochten we de tafels bij de bar gebruiken om te ontbijten.

Na het ontbijt zijn we onze spullen gaan pakken en zijn we naar het zwembad gegaan en mensen wat is het weer vreselijk warm echt niet normaal. Het is dus kunst om een plek te vinden in de schaduw. Maar die plaatsen waren (op een na die ik mij van gisteren kon herinneren) bezet. Uiteindelijk hadden wij die laatste plek die we samen met een tafel met parasol redelijk in de schaduw konden regelen. Dan is het heerlijk! beetje dompelen wat eten en drinken goed te doen.
We zijn tot 16:00 ongeveer bij het zwembad geweest en toen even naar de kamer gegaan.
Ik had vanmorgen al even gekeken of er een shopping mall in de buurt was omdat we in Orlando wat laat gingen en alles vroeg dicht ging. Nu had ik wat gevonden met de goede winkels niet ver hier vandaan, Coastland Center was het zo'n 8 minuten van het hotel.

Dus wij douchen en omkleden en we gingen op pad en zouden daar wat eten. En ik had Loucka al gezegd doe een beetje mee vanavond want hij is niet van het shoppen. Komen we daar aan hebben ze voor het eerst in 8 jaar dat ze daar zitten een stroomstoring en zijn alle winkels dicht! Dus Indy chagrijnig en en Loucka lag in een deuk en heeft dit Center tot de beste shoppingmall van Amerika verkozen!

Hierna zijn we nog even naar een andere mall gereden maar dat was niet overdekt dus snoeiheet en alleen maar dure merken en Gap dan. Bij Gap hebben we nog wel het eea kunnen scoren dus de avond was niet helemaal verpest. Uiteindelijk nog wat boodschapjes voor op de kamer gekocht en wilde Loucka bij de Mac eten wat maar gedaan hebben.

Morgen een tweede poging voor de grotere mall en gaan we Naples nog een keer in savonds.

Nu naar het hotel en schrijven en voorlezen zoals elke avond. Blijft grappig ieder zijn verhaal te horen en te horen hoe een ieder de dag beleeft heeft.

Morgen weer meer!

Dikke kus "TheBig4!".

Ik lig helemaal in een deuk om Loucka😂😂🤗🤗👍👍