Dag 34. Een stranddag op Miami Beach.

Verenigde Staten, Miami Beach

Vandaag hadden we een relax dag. We hadden geen wekker gezet omdat zowel Indy als Cha niet helemaal lekker gingen.

Rond 10:00 waren we eigenlijk allemaal wakker maar bleven we nog even lekker liggen en de een met een boek en de ander met een iPad, heerlijk lui.

Tegen 11:00 liepen we naar de overkant om te ontbijten want in het hotel is het $18.- pp en dat eten wij er niet aan af.
We eten aan de overkant voor $15.- totaal! Lekker kwark met granola de ander een broodje helemaal top.

We nemen 6 flessen water mee ($15.- echt gekkenwerk) en gaan naar het strand bij het hotel.
Dat is echt top vanaf het zwembad lopen we via de Boardwalk zo het strand op.

Daar hebben we ligbedjes en parasols gehuurd en lekker de hele dag gelegen.
Muziekje erbij helemaal top! Wat een prachtig uitzicht weer en wat een wit strand en blauwe zee.

De rest heeft geen honger dus ik ga alleen bij het zwembad aan de bar wat lunchen. Hierna terug naar het strand want de Vogelaartjes komen onze kant op vanmiddag voor een middag strand en samen eten.

Rond 15:30 komen ze aangelopen en gaan de kids met z'n viertjes de zee in en wij drinken een drankje. Althans Rolinda, Patrick en ik Cha is echt niet 100 en wil niets.

Om 17:30 ruimen ze de bedjes etc.op en sluiten ze dus wij naar het zwembad naar de bar.
We drinken nog wat en gaan op onze kamer even omkleden en naar het restaurant. Dat is hier 4 blokken vandaan dus valt mee.

We eten daar heerlijk met z'n 8en en daarna gaan wij terug naar het hotel en de Vogelaartjes naar hun auto en naar hun motel.

Voor morgen zetten we weer geen wekker en zien we wel wat de dag ons gaat brengen. Ik wil echt proberen dat de dames en zeker Cha goed aan de terugreis beginnen.

Zij slapen nu en ik schrijf mijn blog met een wijntje en ondertussen installeer ik mijn IWatch 2 ff, toch leuk!

Hierna slapen en morgen voor 2 dagen voorlezen aan elkaar want het is er gewoon nog niet van gekomen.

Morgen weer meer!

Kus "TheBig4!".

Even een beetje rustig aan is voor jullie allemaal we even lekker denk ik geniet er nog maar lekker even van met jullie 4tjes XπŸ’•πŸ˜πŸ˜˜πŸ’‹πŸ’‹πŸ’‹πŸ’‹