Dag 30. Estartit

Spanje, Torroella de Montgrí

Hola Nederland. Vandaag zijn we van Peñiscola doorgereisd naar Estartit. Dat was ongeveer 350 km. Op zondag was het rustig op de wegen en ook omdat we al om acht uur op pad waren schoten we prima op. De camping die we op het oog hadden was snel gevonden. Er was eerst nog wel een klein oponthoud op een weggetje door een auto die in de brand stond maar na tien minuten mochten we langs een grote berg schuim.
De camping heeft leuke plekken. Het was wel een zaak van goed manoeuvreren om de camper er goed op te krijgen omdat er veel platanen staan waar je tussen moet. Zomers vormen ze een parasol tegen de zon maar de takken zitten iets te laag voor een camper van 3 meter 10 hoog.
We konden nog even genieten van de zon met een fris windje. Waarschijnlijk een van de laatste keren. Andere campeerders vertellen ons van temperaturen van min 6 graden in Frankrijk. 🥶
Op de fiets naar de boulevard/ het strand. Het was er niet druk en fris en dus waren we snel terug voor een wijntje in ons warme huisje.
Morgen wordt een erg rustige dag als voorbereiding op de terugreis.
Hasta mañana.

Jullie hebben een prachtige reis gehad. Nog even genieten, ik heb genoten van jullie verhalen. Veilige terugreis!

Ria V 2022-01-23 22:14:47

Wat weer prachtige foto's. De mooie kleur van een strak blauwe lucht en de diepe blauwe kleur van de zee! Geniet er nog even van.

Aafke Zwart 2022-01-24 10:08:19

Zie op de routeschema dat jullie even een héél kleine afslag naar Barcelona hebben genomen, of is dat een knik in de route en hebben jullie die stad overgeslagen? Wel weer een mooie camping aan de zee, met prachtige vergezichten. Lijkt me mooi om Spanje mee af te sluiten. Heel goeie terugreis verder!! Groetjes.