De oversteek in beeld

Spanje, A Coruña

Letterlijk in beeld, het lukt me niet om de geschreven tekst online te krijgen omdat pindat de locatie ( zee) niet herkent, ik heb nu screenshots gemaakt en plaats het verhaal in foto's op pindat, daarnaast nog een aantal foto's van de trip, hopelijk is de tekst goed te lezen als je de foto uitlicht.
Wij chillen inmiddels lekker bij, Repareren het kapje van de windmolen, en drinken zo nu en dan een cerveza...

Applaus, wat leuk om te lezen, ik heb veel bewondering voor jullie durf en kennis! Maar, het moet geweldig zijn om te doen!! Genieten!.,

Thea 2016-06-03 15:35:34

Jeetje, Arina….indrukwekkend te lezen hoe je dit doet! En zo bijzonder om dit met je kind te kunnen doen. Het 'zeil DNA' heb je mooi doorgegeven. Wiger misschien weer aan boor? Goede tijd daar!!!

hansa 2016-06-03 20:00:57

dat klinkt als een prettige oversteek! zon en een beetje wind, heerlijk! en nu lekker genieten in Spanje! super hoor.

Marjolein & Just 2016-06-03 21:33:11

Geweldig, wat een mooie tocht en een leuk familie-uitje ! Heel veel plezier in Spanje !