Roadtrip Mull

Verenigd Koninkrijk, Lochaline

sinds zaterdag in Tobermory, de boot weer eens even goed opgeruimd en de was gedaan, interessant nieuws... Maandag met een huurauto het hele eiland rondgereden, met een overtochtje naar het kleine eiland Iona waar heel lang geleden ene monnik Columbo het Christelijk geloof in Schotland heeft gebracht, er staat een abdij en het geloof wordt daar door een groep mensen nog steeds zwaar gepraktiseerd.
Al sinds donderdag doet het weer zijn uiterste best en het gaat elke dag beter; vandaag zelfs roodheid vanwege de zon, hoe lekker is dat?
Inmiddels uit Tobermory weg, op spi naar Lochaline, waar we vanavond op aanraden van gezellige en gastvrije buren uit Tobermory gaan eten bij een goede tent.
Foto's komen later, het internet is hier te zwak, het restaurantje heeft hopelijk sterke wifi

lieve allebei, net terug van vakantie...internet...jullie berichten allemaal gelezen, ben weer helemaal up to date... Wij hebben 21 dagen zon gehad, nu thuis regen!!! Een ondefinieerbaar woord voor ons. Hebben genoten... Morgen met zijn allen weer aan de slag, ik bedoel de mannen...ik heb nog 5 weken vrijaf tegoed en ga pas 1 oktober aan de slag... zowel Denemarken als Zweden tevens een zeilmekka...misschien een optie als volgende lange reis. Een prachtige foto van het eiland... hartelijke groet van ons allen en we beginnen jullie nu toch zo langzaam maar zeker te missen, liefs,X