Scotland proof!

Verenigd Koninkrijk, Ardnamurchan

Vandaag chemische zooi en een charmant netje tegen de beruchte midgets die zich overigens, vanwege het onwaarschijnlijk slechte weer voor de tijd van het jaar, nog niet hebben laten zien. Aan boord zijn alle mogelijke toegangen uitgerust met horren en andere gaasdoeken om de vervelende muggen buiten te houden, en aan flesjes tegen muggen ontbreekt het in onze boord apotheek ook niet, maar deze aanschaf is absoluut een onmisbare toevoeging aan het muggen defensief, beter teveel dan te weinig zal ik maar zeggen...
Verder is Wiger druk met de voorbereidingen om te gaan vissen, op zijn afscheid heeft hij van de groep anesthesiemedewerkers een mooie zee werphengel gekregen, geregeld door Guido van Nieuwpoort, en van Esther Vroon een grote visblinker met akelige haken, inmiddels ook een houder gekocht waarmee de hengel blijft staan tijdens het varen. Ik geef Wiger nu les in het uitwerpen van de hengel, als kind heb ik dit eindeloos gedaan om baarsjes te vangen en weer los te laten. Ben benieuwd wanneer de eerste vangst de pan of bakplaat, of liefst de bbq in gaat?
Waarschijnlijk morgen naar Canna, één van de small isles buiten Ardnamurchan.

wat een leuke foto's! je kunt ook bijen gaan houden met die gaashoedjes + ik ben erg benieuwd wanneer er een mooi visje op de BQQ ligt, xx

Tjitske 2015-06-24 07:39:28

Hello youtwo! Goed te horen ! Geniet ervan jullie!! Wiger, mocht je een heilbot of een monkfish eraan krijgen, ga gerust in die hengel "hangen " hoor , hij kan het hebben. Arina, je kan zo ook bijen gaan houden zie ik wel... Hahahaha Have fun daar, Cheers, Guido