FISH CAFÉ TOBERMORY

Verenigd Koninkrijk, Tobermory

Vandaag veder helemaal niks moeten, behalve vanavond naar het volgeboekte
Fish Café, waar we 8 jaar geleden ( weekje Schotland met de auto) voor het eerst waren en, uitkijkend over de baai, een schaal krabbenpoten wegspoelden met een koele fles rosé, het weer was schitterend, het was mei 2008 denk ik, we hadden toen absoluut geen gezamenlijke zeilplannen, maar ik weet nog dat ik zei: " Goh, Wiger, het zou toch geweldig zijn om hier met je eigen boot te zeilen", haha, en nu liggen we hier al voor de tweede keer met onze boot, en het zal nog niet de laatste keer zijn!
Vanavond dus weer een culinaire aanvulling in het fotoboek, mits de WiFi het trekt, want met de toenemende kwaliteit van de seafood neemt het WiFi signaal significant af. Nou kun je WiFi niet eten, hou ik érg van eten, vooral als het gezwommen of over de zeebodem gekropen heeft, dus voor nu: No Worries!.
En het goede nieuws zijn de Bracknell weerkaarten vanaf zondag, die laten een hogedrukgebied zien dat ons zal doen reiken naar de korte broeken die ver achterin de kast zijn opgeborgen, ik sluit 1 zo'n kaartje bij, bijkomend nadeel is de wind: 0, en de koelkast krijgt weer een belangrijke taak om de drankjes, die nu tegen de scheepshuid ijskoud opgeslagen liggen, koel te houden

Ondanks de kou en regen ziet alles er schitterend uit en een hele ervaring denk ik . Hoop dat voorspelling op mooi weer uit komt , Ga door mt genieten en groetjes aan frank en herma gr carola