Bootschappen!

Verenigd Koninkrijk, Oban

Sinds dinsdag liggen we in Mallaig, waar we gewassen hebben en de boot in orde gemaakt voor onze volgende gasten: Bart en Gideon, die twee weken met ons meevaren en waar we ons erg op verheugen. Vandaag met een huurauto naar Oban, voor bootschappen en whisky, de special edition van Oban was in de Oban distillery helaas uitverkocht maar in een kleine whiskyshop tegenover de distillery stonden nog meerdere flessen op de plank, evenals de 16jaar oude Jura die we inmiddels kenden en die nodig aangevuld moest worden.
Na de lunch op naar de Lidl en Supertesco voor grote bulkvoorraad voor de komende twee weken....

Allemaal geland in Glasgow. De boys komen met de auto, wij pakken de trein. Tot later vanavond!

Marjolein 2015-07-10 16:58:30

Als jullie toch in Mallaig zIjn moet je naar The Most Remoted Pub of GB , vlakbij over water maar het enige alternatief is twee dagen lopen.......het heet The Furgeron oid en ligt aan het eind van de baai waar ook Mallaig aan ligt. Veel plezier, ik fiets me nu ongelukkig in de bloedhitte in een overigens ook erg mooi Italië. Heel veel groeten, wij vertrekken morgen over een week met de boot.

Pieter de Kort 2015-07-10 20:02:01

Ha Pieter, geniet maar even van de hitte, hier houdt de onstabiele lucht ons in zijn greep. We zijn toevallig zaterdag bij The old Forge geweest, heerlijke seafood, leuke pub, wel heel erg onrustig liggen met dit weer. Inmiddels door de Kyle naar de Inner Sound, komende dagen daar een beetje de baaien bekijken, we willen ook graag naar Applecross, daar is ook een erg leuke inn. Daarna naar Stornoway als het niet gaat stormen. Enjoy Italy en see you in Scotland!