Boathouse lobster

Verenigd Koninkrijk, Gigha

Woendag, de dag dat onze Loes 21 werd, zeilden we in de stromende regen met een ruim windje naar het eiland Gigha, spreek uit: Gia.
Helemaal doorweekt hebben we één van de vele moorings opgepikt om de rest van de dag druk te zijn met opdrogen, eten en drinken.
'S avonds eten bij de buren, heerlijk Mexicaans, met een pick-up & bring-home service!
Next day naar de kant, de laatste 5 lobsters gereserveerd voor vanavond, de kok heeft bij de pier een lobsterkooi hangen en haalt deze regelmatig leeg.
Er schijnen hier prachtige tuinen te zijn waar we zo even gaan kijken, voor de rest van de dag: no worries & no hurry

Fijn dat jullie zo genieten,you only live once! Hier lijkt het herfst,akelig koud en ongezellig. Hartelijke groet van hier.

Ruut 2015-05-29 18:22:59

ziet er heel gezellig en heerlijk uit (zelfs om 7 a.m.) xx

Tjitske 2015-05-31 06:09:45

Hè zeilwinden, Net terug uit Napels, echte lente op mijn huid gevoeld, een super reis met 15 dames, veel gezien, weinig geslapen,..., een aanrader voor als jullie deze reis achter de rug hebben. Zoals de weersverwachtingen er nu uit zien mogen we eindelijk gaan genieten van onze lente. Een BBQ wordt ondenkbaar a.s. Weekend. Gezellig met Frank en Herma erbij. Geniet van ieder moment en wij kijken er naar uit om jullie volgende reisverslag weer te mogen lezen, Lieve groet, Dikke kus, Claudia