En weer op pad

Nederland, Mechelen

Martijn moet vanmorgen op tijd op pad, naar Heerlen. Maar ik kan met de meisjes heerlijk nog even in bed blijven liggen, terwijl ze tv bij ons kijken. Fijn dat Martijn melk en thee brengt voordat hij vertrekt. Vandaag is weer een dag met 1.000 klusjes. Er moet namelijk ingepakt worden voor de volgende reis: ik ga met de meiden een paar dagen naar Mechelen. En omdat het ons huisje is, moet er meer mee dan alleen kleren en een toilettas. Ik moet ook denken aan eten, drinken, beddengoed, handdoeken, poetsspullen etc. De tassen die gisteren geleegd zijn, moeten weer gevuld worden. Daarnaast is er nog de afwas, was en meer. Er moet ook nog aan de zwemtas van Mana gedacht worden. En naar Grathem gegaan worden. Naast het voeren van de beesten moet er nog opgeruimd en spullen gepakt worden.

Terug naar Hunsel voor de laatste dingetjes en de meisjes helpen met hun Lego Friends. En dan is het tijd om naar het zwembad te gaan voor de zwemles van Mana. In de tijd die we moeten wachten, sprinten Dominique en ik nog naar de Kruidvat en AH om wat zaken te kopen voor onze reis. Ik laat vandaag alleen Mana zwemmen omdat het anders te laat wordt. We gaan namelijk nog naar Mechelen. Het is handig dat Martijn voor het werk in de buurt is en hij het eten bij de Chinees kan ophalen. Eenmaal aangekomen kunnen we meteen aan tafel. Martijn kijkt met de meisjes tv terwijl ik de spullen opruim en de bedden opmaak. De schatjes gaan daarna slapen en ik kijk nog even met Martijn tv. De komende dagen zijn we namelijk niet samen. Later die avond gaat hij dan ook naar huis en kruip ik heerlijk bij Dominique in bed, de verdeling voor vannacht.