It only gets better... Williamsport - Pennsylvania

Verenigde Staten, Minue Street

Pff, wat een dag en nacht. Niet snel dat ik zo weinig slaap heb gehad (of zelfs nooit). Dominique heeft verschillende keren moeten overgeven. Maar ook zelf ben ik gedurende de nacht ziek geworden. En het lukte maar niet om weer in slaap te vallen.

Tegen de tijd dat ik in staat was om op te staan, was er al geen ontbijt meer. Gelukkig wel melk voor Dominique gekregen en we hadden zelf nog brood. Toch op pad, want je moet door. Dominique steeds beetjes eten en drinken gegeven, maar ook onderweg moest zij een paar keer spuwen. En waar Mana helemaal fit lijkt, geeft zij halverwege de middag ook zo veel over, dat alles vies is. Gestopt voor een grote schoonmaakbeurt van kinderen en autostoelen. Daarna ging het weer goed met de meiden, want ze hebben heerlijk in het zonnetje met water gespeeld en maakten hun eigen feestje.

Dit zijn de momenten dat Martijn en ik elkaar naadloos aanvullen. Ik had de nachtdienst, hij de dagdienst. Samen lossen we de problemen op waar we tegen aanlopen, waarbij een half woord genoeg is.

‘s Avonds ging het goed met de meiden en kregen ze ook weer eetlust (ipv overdag een beetje drinken en wat zoets en zouts eten voor de interne motor). Bij de supermarkt hadden ze fantastische karretjes, zie de foto. Wat heb ik gelachen om/met de meiden.

De auto trekt echt veel bekijks. Martijn en ik grappen al dat iedereen een dollar moet betalen voor een foto 😜 Heeft hij gisteravond iemand verteld en dat heeft meteen twee dollar opgeleverd. Dus het Research- en Innovatiefonds Zuyderland heeft al de eerste donatie voordat we er serieus mee begonnen zijn hier. Hopelijk hebben in Nederland ook al mensen gedoneerd.

Intussen is het de volgende dag en hebben we allemaal een goede nachtrust gehad. Martijn lijkt buiten schot te blijven. We zijn klaar voor een nieuwe dag.

Gereden afstand: 354 km. Meteen meters gemaakt.

Ik zou een bordje op de auto zetten, ‘Photo with car? - USD 5,- as a contribution to [Target]... Leuke betichten. Ook de spugende kinderen in de auto. Google ‘road La Paz los yungas’ en je begrijpt waarom..,

Lex van der Hoeven 2019-05-03 13:38:45

Ik hoop dat jullie alles ruim gepland hebben want hier in the USA wat je met de "gewone" auto in 1 uurtje doet, daar heb je met de traction gauw 1uur 20 to 25 min voor nodig, rustig aan........

Willem van de Wouw 2019-05-03 13:56:01

Of....een reisboekje maken a.d.h.v. jouw verslagen en foto's ! Je schrijft leuk... Bon Voyage !

Edwin Corstjens 2019-05-03 14:07:40

Hopelijk zijn jullie opgeknapt. Helaas geen foto's te zien.

Els en Cor 2019-05-03 15:27:25

De leuke foto's zij gevonden.

Els en Cor 2019-05-03 15:34:36

Hoi Els, soms typ ik op de ene telefoon of laptop een tekst en moet ik die uploaden, voordat ik op de andere telefoon foto's kan uploaden. En met kinderen kan er dan wat extra tijd tussen zitten. Dus sorry voor de vertraging soms.

Roadtripping.MDMD 2019-05-03 15:38:23

Ben blij dat het nu weer beter met jullie gaat trouwens leuke foto’s en nu weer genieten 👍🤗