Bruid in het zwembad.

Spanje, Castellcir

Om de andere dag wisselen logement in hotel en op camping elkaar af. De hotels hadden we een tijdje geleden al geboekt, maar in tussentijd heeft Vibraction, door niet meer toegankelijke wegen, de route aangepast. In plaats van een hele dag off-road moeten we nu het grootste deel over de baan, en het zijn dan ook nog eens minder kilometers. Vandaag is dus een halve rustdag.

Eerst over een col die erg geliefd is bij wielertoeristen, en dan weer off-road. Na 5 km mogen we niet meer verder en moeten we weeral eens rondrijden. Het tweede off-road weggetje, is heel mooi en gelukkig wel volledig toegankelijk. Onderweg nemen we een lange lunchpauze.

Al vroeg komen we bij het hotel, geen probleem, we kunnen relaxen bij het zwembad. De parking staat stampvol, er is hier precies iets te doen. Personeel loopt af en aan met plateaus en de baas lijkt gestrest. We checken in en vragen langs waar we bij het zwembad komen. 'Nee, je kan niet naar het zwembad, het bruiloftsfeest is in de tuin, waar ook het het zwembad is. Ik had jullie toch een mail gestuurd!' Die mail hadden we dus niet gezien! Dan maar iets drinken op het terras aan de voorzijde.

Veel rijgenot, plezier en laat het een ontspannen reis worden, draag zorg voor mekaar en laat ons af en toe meegenieten.... 😜😊