BOOTJE VAREN AL OVER DE ZEE !

Noorwegen, West Agder

Vanochtend vroeg opgestaan, ontbeten en dan naar de terminal.

Na het inchecken mochten alleen de chauffeurs in de auto blijven, passagiers moesten met de shuttle bus naar het terminal gebouw en dan te voet aan boord.

Bagage in de cabines gezet, even rond gekeken en dan een aperitief gepakt op dek. We zijn nog een uurtje op dek blijven zitten en toen begonnen we honger te krijgen, dus zijn we een hapje gaan eten.

Er is geen wifi op het midden van de oceaan, nu varen onder Noorwegen door, dus zitten we even op Noorse 4G netwerk. De rest van het verslag en de foto's volgen dus later.

Toch wat wifi gevangen op den boot ..... foto's komen er dus aan.

Een goede overtocht gewenst groetjes hopelijk geen storm

Greta 2018-08-14 11:09:00

dat schiet al flink op. denk een beetje aan de lijn hé, met al dat drinken en eten!

louky 2018-08-14 16:45:58

Hoop dat de overtocht goed verloopt - hopelijk krijgen jullie aan boord wel meteen eten

Paula 2018-08-14 18:20:41

Jullie schieten goed op. Prachtigland. Geniet ervan. Veel plezier,en op tijd een droog en een natje.