LANGS DE SCHETLANDEILANDEN EN DE FAERÖER.

Faeröer, Torshavn

Vandaag nog een hele dag op zee. Vanochtend zijn we de Schetlandeilanden gepasseerd, we hebben ze niet gezien, toen we opstonden waren we er al te ver voorbij.
De zee was behoorlijk woelig, de boot deinde flink heen en weer. Even op het bovendek geweest, daar was te veel wind, dan maar op het onderste buitendek gaan zitten. Behalve Marijke, die was een een beetje zeeziek en is even op bed gaan liggen.

Om 17u30 hebben een half uurtje, enkel voor lossen en laden, aangelegd in Torshavn, op de Faeröer. Jammer dat het net erg regende, we konden niet lang op het buitendek blijven kijken.

Dan maar gaan omkleden en naar de bar voor het 'Happy Hours'. Het is gestopt met regenen en toen we in het restaurant zaten en de laatste eilanden van de Faeröer voorbij vaarden zagen we weer zonnestraaltjes.

Volgende stop : IJsland 🇮🇸

Dat is spijtig dat het regent wel mooie foto's. Geniet er nog van Groetjes

Greta 2018-08-15 23:15:41

Mooie foto's, ziet er gezellig uit. Heel veel vakantieplezier 🌹

martina 2018-08-16 21:15:36

Jammer van die regen maar toch mooie foto's weer - nog goe genieten hé ;)