Dag 7.

Spanje, Claverol

Hotel Casa Churchill

Vandaag hebben we een rust(ige) dag. Voor vertrek hebben we nog foto's genomen samen met de eigenaar van het hotel en zijn defender. Dan richting Andorra la Vella, waar we even door de winkelstraat zijn gelopen. Walter en Marijke waren nog nooit in Andorra geweest, en je moet de stad tot even gezien hebben. Uiteraard hebben we ook getankt.

Dan weg uit de drukte, via La Massana naar het skigebied van Pal. Hier eindigt de verharde weg en gaan we terug de Spaanse grens over. Dit is het enige offroad stuk dat we vandaag doen, maar het is hier wel mooi. Beneden stoppen we om te picknicken. De zon verdwijnt achter de wolken, maar voorlopig is het gelukkig nog droog. Net ingepakt en in de auto en het begint te regenen.

We rijden door Tor, een bijna verlaten dorp van meer dan 1000 jaar oud. Dan door een kloof tot aan de grote baan, die we volgen tot bij het meer. Even gestopt bij de strandhut, en dan naar het hotel boven op de berg.

Net voor we aan tafel gaan, krijgen we van Booking.com een mail : 'het hotel van morgen heeft onze reservering bij hun geannuleerd'. Ze stellen een alternatief voor, maar omdat de rit morgen dan korter is, zou die van overmorgen te lang worden. We hebben zelf iets anders gezocht en gelukkig nog gevonden.