Dag 2

Noorwegen, Vest-Agder

Op de Noordzee, ergens ten zuiden van Noorwegen.

Vanochtend om 10u, stipt op tijd zoals vooropgesteld, in het hotel vertrokken richting Hirtshals.

Eerst even de weg naar de terminal verkent, waar de boot net binnen kwam.
Nadat de boot aangemeerd was, hadden we nog de tijd om op het terras van een gezellig restaurantje in het vissershaventje te lunchen.

Terug bij de terminal, moesten de vrouwen afscheid nemen van de mannen, want alleen de chauffeurs mochten met de auto op de boot rijden, later werd duidelijk waarom. Dus moesten de vrouwen met een deel van de bagage naar de voetgangers zone. Ingrid viel hier bijna met koffer en al van de roltrap.

We werden niet alleen gescheiden, we ontdekten ook dat we allemaal een andere partner kregen.
Toen we de kamerkaartjes gingen wisselen zei de dame aan de balie 'dit is onze nieuwe trend 😉'. Maar ze heeft toch maar nieuwe kaartjes gemaakt.

Eens aan boord hebben de vrouwen snel de bagage in de kamers gezet en waren we nog net op tijd buiten om onze auto's te zien oprijden. De mannen kregen amper de tijd om hun deel van de bagage uit de auto te halen.
Met een drankje op het dek, was het dan wachten op vertrek, anderhalf uur te laat!

Na het diner snel weer naar buiten voor de zonsondergang, en nu dagverslag schrijven bij een slaapmutsje in de bar.