Dag 4

Faeröer, Torshavn

Op de Atlantische oceaan tussen de Faeröer en IJsland.

Vanochtend om 5u, precies op tijd, aangekomen in Torshavn.
Even buiten gekeken tot na het aanmeren en dan nog maar even terug geslapen.

Na het ontbijt aan wal gegaan, tot bij de vuurtoren geklommen, het plaatselijke Bokrijk bezocht en door het stadje gewandeld. Bij de jachthaven in een koffieshop, alleen maar koffie gedronken en WiFi gevangen.

Om 14u terug vertrokken, het eerste stukje tussen de mooie eilanden van de Faeröer door.
Tijdens het diner in het buffetrestaurant zagen we opeens bruinvissen. Door onze enthousiaste reactie zat er plots niemand meer op zijn stoel, en wij, die netjes bleven zitten, zagen niets meer!

Nog één nachtje op de boot, en morgen na het ontbijt bereiken we IJsland.

maar je had ze wel eerst gezien!

louky 2016-08-31 10:19:40

Pffff jammer van die bruinvissen... wie het netjes houdt is altijd de pineut dat is bij alle gebeurtenissen zo maar gelukkig hadden jullie ze toch even gezien. Jammer dat er geen fotos van konden genomen worden 😉 Nog veel plezier verder!

Paula 2016-08-31 10:55:11

Heel mooie fotoreportage: ik volg jullie elke dag en ben een beetje jaloers dat ik er niet ben ... 25 jaar geleden hebben we met de caravan van zuid naar noord gereden : Noorwegen, Zweden , Finland,... onvergetelijke impressies. DUS: neem zoveel mogelijk foto's om later een terugblik te krijgen wat jullie NU meemaken. Marie-Claires m Beste groeten van Willy

Willy Winnen 2016-08-31 17:52:21

Heel mooie fotoreportage: ik volg jullie elke dag en ben een beetje jaloers dat ik er niet ben ... 25 jaar geleden hebben we met de caravan van zuid naar noord gereden : Noorwegen, Zweden , Finland,... onvergetelijke impressies. DUS: neem zoveel mogelijk foto's om later een terugblik te krijgen wat jullie NU meemaken. Marie-Claires mama maakt het niet zo best... ? Beste groeten van Willy