Dag 21

Faeröer, Torshavn

Torshavn, Faroer

Behalve een frisse neus en koude billen, hebben we niets gekregen op dek. Het was wel gezellig, maar noorderlicht hebben we niet gezien. Dus kozen we het 'kajuiten-pad'.

Na het ontbijt nog even genoten van foto's en filmpjes, en de blog bijgewerkt om vanmiddag tijdens de tussenstop op de Faroer door te sturen. Dit wordt ons laatste verslag, of er moest nog iets spectaculairs gebeuren. Zaterdag om 10u00 komen wij aan in Hirtshals, Denemarken en dan volgt nog de rit naar huis.

We keken elke dag uit naar jullie reacties, waarvoor dank!
Ook dank aan Benjamin van North en Away voor het duidelijk en mooi geïllustreerd roadbook.

Foto's op Flickr : https://www.flickr.com/photos/foto-ienw/albums/72157671927820090

Wauw We willen ook naar IJsland! Mogen we def lenen☺️😎? Hebben jullie toch wel gemist, hoor. Kids ook. Was lang voor ons Tot snel

Jokr 2016-09-15 22:15:07

Een geweldige reis hebben jullie gehad spijtig van het weer hier was het heel warm. prachtige verslagen en foto's Een goede terug reis gewenst. Greta