Cap Corse

Frankrijk, Barrettali

'Goedemorgen, het is 6u30. Door de felle wind hebben we vertraging, we komen om 7u35 aan in Bastia.' Klonk het door de luidspreker in de kajuit. We waren van plan om in Bastia te ontbijten, maar hebben dat dan nog maar op de boot genomen.
Top potition gasten moesten zich als eerste naar de roltrap begeven, de tussendeur met het dek achter ons was nu open, en inderdaad wij waren als eerste weg.
We rijden eerst naar Cap Corse, de noordelijkste punt van Corsica. Vanuit Bastia aan de oostkant, dan onze eerste off-road weg, de Col St-Jean over naar de westkust, waar we langs de grillige kust verder rijden. Nog een tweede off-road weg over de Col Sainte Catherina en dan naar de noordpunt.
Voor we naar de camping rijden, gaan we even kijken in het nabij gelegen lagoustine-vissersdorpje, hier zijn verschillende restaurantjes. We gaan de tenten opzetten, en wandelen dan terug om daar te eten.

Super mooie fotos; Geniet er van!

Geert 2019-06-11 14:20:16

Wegen zier er hier en daar heel “off road” uit ja... Weer mag precies nog wa beter, maar zeker al mooie foto’s, genieten maar:-)