Desert des Agriates

Frankrijk, Santo-Pietro-di-Tenda

Vandaag gaan we spelen in de Desert des Agriates. We gaan er niet langs de grote baan, maar via een omweggetje naartoe. We rijden door wijngaarden, langs een meer waar niets mag, doen al een beetje off-road, en stoten op een wegblokkade van een kudde geiten. Terug op de grote baan stoppen we nog even op een uitzichtpunt van waaruit je een mooi zicht hebt op St-Florent en de vallei waar we net door reden.
En dan naar de Piste de Malfacu, 13 km, tot op de parking nabij Plage de Ghignu, waar we eerst picknicken. Nadien maken we nog een wandelingetje naar en over het strand.
Via dezelfde weg moeten we terug, en rijden dan naar de Piste de Saleccia, waar op het einde, 12 km verder de camping is.
We hebben een mooi plekje gevonden, snel de tenten en stoeltjes open, aperitief-time.
We wandelen nog even naar het strand en gaan dan op het terras eten. Wij eten hele lekkere pizza en de muggen eten ons.

jullie hebben de zon nog niet doorgestuurd.Mooi zichten en een goede vakantie denk ik.

mama 2019-06-13 11:29:33

13.06.2019 en er is er eentje J A R I G ! ! ! ne gelukkigen zus!

tilla 2019-06-13 13:21:24

Prachtig! Gelukkige verjaardag Liefste zus! Geniet er van!