Bijna thuis.

Duitsland, Kiel

Aangekomen in Kiel, Duitsland. Bij de laatste op de boot gereden, dus bij de eerste er weer af. Rest nu alleen nog 600km naar huis.

Noorwegen is prachtig, het was een mooie reis. We hebben wel niet de volledige geplande route kunnen volgen, maar we wisten van tevoren dat dat niet zou lukken, dan hadden we nog een paar weken extra nodig. De blauwe route was de geplande, de rode wat we gedaan hebben.

Bedankt om ons te volgen, en voor de reacties. Tot de volgende reis.

Walter en Marijke, bedankt voor het gezelschap.

Veilige rit terug!

Tilla 2022-07-14 12:28:59

Beste reizigers, De voorbije weken heb ik intens en met veel plezier uw reisverslag en uitstekende fotoreportages gevolgd. Hoewel het zonnetje jullie niet altijd meezat is het echt wel een droomreis. Oprechte dank om dit met ons te delen. Ik wens jullie veel plezier bij volgende avonturen. vriendelijke groeten, Erik

Erik 2022-07-14 19:57:12

Hoi Ingrid, Ik heb je 36 dagen mogen volgen via deze mooie reisverslagen. Nog 10 dagen en dan is het mijn toer om dit prachtig land te mogen verkennen. Tot vrijdag 22/07, misschien heb je nog wat tips voor mij !