Llandovery naar Aberystwyth.

Verenigd Koninkrijk, Aberystwyth

Gisterenavond na het eten hadden we nog een nachtrit, vanuit het dorp zaten we al snel in het bos. Hier konden we al onze lichtjes eens een keer gebruiken. Eerst waren het gewone bosweggetjes, maar toen kregen we een steil, rotsig pad. Het eerste stuk ging nog, al sprongen we wel wat op en neer, maar op het eind was het iets lastiger en hebben sommige de winch nodig gehad, maar iedereen is goed boven geraakt. Terug in het hotel is iedereen snel gaan slapen.

Vanochtend moesten we terug inpakken, we slapen vanavond ergens anders. Boodschappen moesten we niet doen, het regent dus lunchen we vanmiddag in een pub.
De rit ging via de beroemde 'Strada Florida', een track die parallel loopt met de rivier. Maar het pad loopt niet steeds aan dezelfde kant, dus moesten we regelmatig de rivier doorwaden.
Tijdens de koffie-stop kregen we het gezelschap van enkele quads, en later bij het aperitief van een groep oldtimer defenders. Lunchen deden we in de 'Devil's Bridge', een pub die we herkenden van een serie die ooit op EEN te zien was.

Na de middag reden we verder door het prachtige landschap en hadden nog enkele mooie en technische passages. Regelmatig zagen we de zee, die we steeds dichter naderde.

Nu in het hotel klaar voor het aperitief en diner.

Waar zijn de foto's van de nachtrit?!