M/S Norröna, super knap gerenoveerd.

Skagerrak

De Norröna komt om 11u00 aan, maar op de marine radar is hij al aangemeld om 10u30. Dus wij voor die tijd naar de pier. We moesten een hele tijd wachten, maar we hadden toch niets anders te doen en zaten daar goed. Andere ferry's kwamen aan en vertrokken weer, pas na 12u was onze boot er.

Eerst nog een kleinigheidje eten en dan inchecken. Iedereen wordt getest, en dan mogen we aan boord rijden, gelukkig moeten passagiers niet meer te voet via de terminal.

De Norröna heeft begin dit jaar een facelift gehad. Op dek 8, waar vroeger de buitenbar was zijn nu nieuwe hutten, zo één hebben wij geboekt. Daar boven is het voorste buitendek helemaal naar achter doorgetrokken.
We gaan eerst op verkenningstocht en dan wat drinken in Laterna Magica, de mooie nieuwe bar, 30 meter boven de zeespiegel op dek 10. De boot is echt knap geworden!

De zee is heel rustig, je voelt bijna niet dat je op een boot zit. Dat was de vorige keer wel wat anders. Marijke, dit is ideaal voor jou!

Lekker gegeten in Munkastova, het gastronomisch restaurant en daarna koffie in de panorama bar.

Ziet er wel heeeel luxueus uit : moeilijk hut te noemen. Enjoy...

Walter 2021-07-04 10:24:46

Inderdaad prachtige kamer. Dit is geen Hotel Cabin. Maar slapen op dek 8 zou toch geen lachertje voor mij zijn bij een woelige zee. Hopelijk bij terugkeer ook een rustige zee. Veel plezier.