Picknicken in de ferry-rij.

Noorwegen, Torsken

We verlaten de stad en gaan terug de natuur in.

Tegen picknick-tijd zijn we bijna bij de ferry, we hebben nog veel tijd, die gaat pas om 15u00. We beslissen om eerst bij de ferrykaai te gaan kijken, en dan daar in de buurt een picknick plek te zoeken. Die picknick plek werd dus de ferry rij, die is al behoorlijk lang.
Als de boot aankomst is de rij achter ons ook flink aangegroeid, slechts 7 auto's die achter ons staan kunnen mee, de rest moet nog 2 uur wachten. Op de ferry zetten we ons op het dek in de zon.

We komen aan op het eiland Senja. Als we van de ferry rijden zitten we gelijk op Scenic Road met dezelfde naam. Net bij, wat we vermoeden, het mooiste stuk is de weg afgesloten door werken, en moeten we 100km omrijden.

Terug op de route, rijden we nog een stukje in de andere richting, en dan naar ons logement. Het zou vannacht weer gaan regenen en we willen de ferry naar de Lofoten niet missen, dus hebben we een huisje geboekt op 10 minuten van de ferry. Die ferry gaat maar drie keer per dag, de eerste om 11u00. We willen zeker om 9u30 in de rij staan, als we hem missen, is het wachten tot 15u00.

Zonsopgang : ---
Zonsondergang : ---

defender.be 2022-06-22 23:27:32

Schitterende fotos en landschappen!