Panorama's 🌞.

Frankrijk, Cocurès

Vandaag hebben we een gemakkelijkere rit en we mogen we een uurtje langer slapen. Vertrek om 9u30 na eerst een foto-sessie voor het hotel, wat gelijk een goed excuus was om niet met de koffers tot aan de parking te moeten gaan.
Op de eerste klim van de dag was het wel erg druk, een grote groep wandelaars die dezelfde kant op ging, en van de andere kant een andere groep 4x4's en een groep kwats.
De theorie 'één panne per reis' ging vandaag jammer genoeg niet op. Peter en Kries hadden plots geen vermogen meer, dus aan de kant om even te sleutelen, het was een gekend probleem maar raakte niet onmiddellijk opgelost, dus bleef één auto bij hun en ging de rest verder.
Boven kregen we het eerste van de vele panorama's van de dag te zien. Ook voor het aperitief stopte we op een heel mooi plaatsje, en de lunch was in een mooi bos.
Het was een zeer mooie dag, leuke off-road weggetjes, vele vergezichten, prachtig weer, en we eindigde met een steile afdaling met 7 haarspeldbochten.
Bij het hotel gekomen waren de pechvogels van de dag al daar, voorlopig is de panne verholpen. Nieuws van de uitvaller van gisteren : de auto gaat met op de camion naar huis.
Nu aperitief op het terras en dan diner.