BEGIN VAN HET AVONTUUR.

Duitsland, Ascheffel

We zijn vertrokken !

Onze IJslandreis begint met een rit naar het noorden, 1100 km door Nederland, Duitsland en Denemarken.
Zwaar geladen en met een tent op je dak is dat te ver om in één dag te doen. Dus hebben we vandaag ongeveer 700 km gereden, dat is meer dan de helft, maar dan zijn we voorbij Hamburg. Dat willen we morgenochtend, op maandag, niet doen. En gelijk hadden we, want vanaf Bremen tot voorbij Hamburg was er nu al regelmatig file.

Rond 15u00 zijn we aangekomen in de Globetrotter Lodge. Eerst in de bar wat gedronken (ja Tila?) en dan naar de kamer, waar Marijke een fotoboek over IJsland vond.

DRAMA ! ! ! De champagne is niet koud, de koelkast van Walter-ice doet het niet . . . Helpdesk gebeld . . . Wouter nam direct op . . . probleem opgelost. Dus werd het het aperitief op het terras van de kamer witte wijn uit de koelkast van Ingrid en Walter.

We wensen jullie een prachtige,deugddoende reis.Veel plezier.Grtjs

Chris An Kindts 2018-08-13 11:35:00

wie dorst heeft moet drinken hee ;) en met ne kapotte frigo kan je nog rijden (als dat een troost kan zijn) veel plezier en hou het veilig allemaal!!

tilla 2018-08-13 12:03:55

Enjoy the trip!

Ineke 2018-08-13 21:11:52

Ik zal met spanning jullie reis volgen, Walter en Ingrid! Geniet er van!