Benidorm.

Spanje, Benidorm

Joh, we pakken de tram naar Benidorm.
Daar gaan we gewoon op de Boulevard een hapje eten en reizen weer terug.

Het is best fris in Benidorm, we zijn blij dat we nu in de buurt van Alicante wonen.

Allemaal bedankt voor de lieve Paaswensen.
Gelukkig wordt er in Nederland ook op veel plekken uitbundig het feest gevierd.

Trouwens, de boetedoeners dragen capriotes, (puntmutsen) tijdens de processies, dat is om niet herkend te worden.
Het dateert uit de tijd van de Spaanse inquisitie rond 1400 en hebben totaal geen associatie met racisme of rechts radicalisme.

Intussen is het maandag 2e Paasdag.
Wij reizen weer een stukje verder.

Mooie dag was dat weer. Gelukkig maar van die puntmutsen. Mijn kennis reikt niet zover. Dank voor de uitleg.

Nelly 2024-04-01 09:09:58

Een mooie stad Benidorm. Ik vind die appartement gebouwen wel een beetje eng staan zo op de rand van die rotsen 🙈🙈🙈🙈

Dora 2024-04-01 09:46:17

Even snel reageren, anders vergeet ik het. Ik sta op het punt van vertrek, je weet wel. Als het regent ziet het er ook wat somberder uit, desondanks altijd beter dan hier de temperatuur is aangenamer. De drukte in de plaatsen vind ik wel wat hebben. Die processies die zie ik graag, mooie foto's weer. Doen jullie goed, met de tram en bus verplaatsen. Niet duur en je ziet veel. Lekker blijven genieten, ga ik ook weer doen. Doeii! xx