Een pareltje

Verenigd Koninkrijk, Port Issaac

In 2015 was het te mistig in dit gedeelte van deze prachtige kust.
We gaan het alsnog proberen.
En ja hoor, in de loop van de middag wordt het prachtig zonnig weer, het is dan ook weer geen straf om een stukje te rijden.
Port Issaac, is zo'n haventje, dat moet je echt bezoeken.

Een uitdaging, dat dan weer wel.
Zonder te kunnen zien hoe ver het is, loop je een lange bochtige steile weg naar het oude centrum aan het haventje.
Dat de bezoekers buiten het stadje moeten parkeren is geen overbodige maatregel als je ziet wat een capriolen er moeten worden uitgehaald om in het stadje te rijden.

Een heerlijke middag met leuke doorkijkjes, oude straatjes, kleine bijzondere winkeltjes, echte vissers en behoorlijk wat toeristen.
Die drukte, daar moet je doorheen kijken, want alles wat bezienswaardig is, wordt druk bezocht dat is overal zo.
We vinden later vast wel weer een mooi rustig stekje.

Prachtig lijkt een stap terug in de tijd. Het echte oude Engeland. WOW

Dora 2019-06-16 19:54:18

Heerlijk dat het weer opklaarde. Wel veel lopen. Goed dat jullie dat nog kunnen en o.a. mij daar deelgenoot van kunnen maken. Ik geniet van jullie vakantie, al vind ik die grijze huizen wel wat somber aan doen. Lieverds tot volgende x. 😘😘