Prettig verblijf, Falmouth.

Verenigd Koninkrijk, Falmouth, Cornwall

"Falmouth is not a village but a town,"
zei een schilderes die vroeg of we "lost" waren en ons de goede weg wees.
Dat heeft er mee te maken dat er in "the church" meer dan 8 klokken "bells" moeten hangen.
Hou me ten goede, zo heb ik het begrepen.
Bert zegt, "we hebben hem horen luiden, maar weten niet echt waar de klepel hangt." Hahaha
We hebben weer een prachtige wandeling gemaakt langs de "cliffs" en "coves."
Vanaf de camping via wat sluiproutes, die de eigenaar ons vertelde, langs het kustpad naar het centrum van Falmounth gelopen.
Met prachtige uitzichten op de baaien, rotsen, zee met zeilwedstrijd en achterland.
Het was toch nog ruim 8 km.
Voor de pelgrimeurs onder ons, niet veel natuurlijk, maar wij vonden het zat zo.
In het centrum nog een laatste biertje in de pub en geproost op het goede bericht voor Aaron.
We hebben weer de laatste bus van 18:00u. (Kees, kijk goed op de foto) genomen naar ons buske op de camping.
Al met al weer een heerlijk dagje met ook weer heel veel zon.
Ze zeggen dat het morgen gaat regenen, maar zoals een "zware" kattukse klant van ons altijd zei, "alle weer is goed weer, daar hebben wij iet over te oordelen."
Dus daar doen we het mee.
Arrieverdetsie, ik weet niet of dit goed engels is, maar het bier was lekker!!