Haha, my lucky day

Verenigd Koninkrijk, Londen

Bert vroeg, wat ik graag zou willen doen in Londen.
Het eerste wat ik zei, was,
" The changing of the Guards".
Hij lachen natuurlijk, want hij heeft totaal niets met pracht en praal.
Tja, nou het lijkt me gewoon mooi om eens te zien.
We houden ons briefje met tips van Simone er ook bij.

De wekker met nog Nederlandse tijd, stond op 6:30, maar even vergeten dat Londense tijd een uur vroeger was.
Dus ruim tijd om te ontbijten, de taxi, trein en metro te halen. haha

Wij naar Buckingham Palace.
En wat zien we daar, we vallen met onze neus in de boter, want het is "Queens Birthday" en er is uitgebreid ceremonieel met veel paarden, kanonnen, militairen in prachtige tenues en muziekkapellen te voet en te paard.

Het is my lucky day zoveel pracht en praal.

We hebben zeker anderhalf uur daar gestaan, veel gezien en mijn pootjes waren het gelijk zat.
Toen moesten wij nog met onze Londentour beginnen. hahaha

Mijn 2e wens was, de "St Paul's Cathedral"
Maar ja, die was bezet, voor de "Birthdayservice" dus die doen we de volgende dag.

Het was een stralende dag en hebben veel gelopen en gezien.
Het is zonde om met zulk weer in de ondergrondse te zitten.

Er waren heel veel mensen op de been.
Wij hebben veel gewandeld, in het theater district 'Leicester', 'Covent Garden', 'China Town', 'Piccadilly Circus', 'Travalgar Square', 'Downing Street', 'Horse Guards' ,'Westminster Abbey', niet te vergeten de 'Big Ben'
Toen naar de 'Tower Bridge', die zowaar 2x open ging, geweldig, maar toen was mijn fotobatterij leeg, balen.

Je kan zeggen, de eerste dag was even overal aan snuffelen.

's Avonds bij Leicester Square gegeten.
22:00 u weer thuis.
Biertje in het campingcafé met Céline en Aaron, heel leuke Engelse mensen, toen snel het koffertje in voor de volgende lange dag.
Het is gewoon werken joh, hahaha

Jullie snappen, het is moeilijk om maar 18 foto's uit te zoeken.
Ik verdeel het gewoon over een paar dagen.

Londen vinden wij mooie en bruisende stad en er is heel veel moois te zien.

(Je loopt je kapot man)

Je kan zien dat Engeland goede tijden heeft gekent, wat een schitterende gebouwen zijn er toen neergezet, niet normaal meer.

See You x

Het gaat jullie goed af de "toerist" uithangen :-) Veel plezier nog XX Carry

Carry 2016-06-16 13:52:04

Als in een sneltreinvaart jouw blog gelezen. What an event!!!! Zie je ook niet dagelijks en Bert stond natuurlijk ook te trappelen toen hij al die paarden zag. In st Pauls catheadral hebben jullie natuurlijk ook rondom in de koepel gelopen? Geniet maar veel. Mooie foto's!

Nelly 2016-06-16 14:40:33

Zo, dat hadden jullie dus heel goed gepland! Zoveel mooie dingen gezien. Fotobatterij leeg, maar ik neem aan dat ondertussen jouw eigen batterij ook wel leeg raakte. Weer genoten van jullie reisverslag. Geniet nog verder in Londen. Gr H en T

Truus T 2016-06-16 14:51:19

Wat een schitterende foto's weer. We hebben ervan genoten. Mijn broertje bij de tower bridge , geweldig. Geniet ervan . Groetjes van ons

Kees en Dora 2016-06-16 19:06:17

Heb je de kroonjuwelen nog gezien? Dat staat me nog bij van een bezoek jaaaaaaaaren geleden. En een blauwe lucht hadden jullie, mijn herinnering is altijd een beetje "bedekt" in de zomerj, geluksvogels zijn jullie. groetjes Aag.